crimebuildersource is dat ook een source waar je crimes kan maken? zoja pb me voor info
Posts by Joshua.S
-
-
laatmaar.....
-
swatcrime wie? en waar staat die?
-
hoi ik zoek een source zoiets als mijnmaffia , owncrime ofzo het liefst gratis maar kan ook voor een klijne betaling ( sorry daarvoor heb me budget hard verloren)
pb me
-
en hoe kunnen we je vertrouwen?
-
Citaat van Laeresh
Dat deed ik, nu ben ik gewoon bij de conclusie dat je het gewoon niet snapt of je kijkt alleen maar films voor de piew piew, jeej iemand is dood, momentjes.
Eerst nadenken voordat jijzelf ook iets zegt, want als er 1 vinger naar 'n ander wijst, wijzer er nog 4 terug naar jou.
niet denken dat je stoer bent he
-
niels het is te begrijpen je doet nu gewoon stoer.. wat maakt het uit dat je films heb die wij niet hebben boeit ons dat...?:@
-
een lekkere horror is altijd goed:)
-
zoek gewoon html tuts / php tuts en zoek daaqr tussen of kijk even op http://anouksweb.nl
-
heb je al op google gezocht php tuts gekeken?
-
Citaat van Laeresh
Saw ( Reeks ), Prestige, Monty Python ( alle films zijn geweldig ), Lord of War, Europtrip, Underworld ( Reeks ), Meet the Spartans, Disaster Movie, Conquerer of Shamballa, Employee of the Month.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.10.09 12:03:20:
Komt omdat je het niet snapt, tevens heb je dan de vorige delen niet gezien.
Het is juist het missende stuk van alles in de vorige delen, tevens gaat het hier om Peter Strohm en Mark Hoffman, niet om John Kramer zelf.
Als je goed oplet in deel 5 zie je ook bepaalde clue's die je nodig zult hebben in deel 6 ( heb preview beelden).
ik heb alle delen gezien hoor... eerst nadenken voordat je iets ga zeggen...
-
ik weet wel iemand die er heelveel heeft kan er wel aankomen voor je:)
-
Saw V is niks aan vindt ik zelf is geen actie in hij verteld alleen over hem:S
-
de beste horror film is toch my bloody velantine 3D
-
Rate: 8/10
Mening wat er beter kan: niet egt meer meschien de kluer
Mening wat er al goed aan is: hij is lekker overzichterlijk
Overig: perfect voor een portoflio.verkoop je hem?
-
een tip is de linkse menu iets hoger te zetten komt mooier over:)
-
beste ssj,
als je een leer project wil maak er 1 dan leer je het best:)
-
beste,
ik ozek een beheerder voor crimepatrol.be we zijn bezig met de source maar dan stoppen we echt met crimes. ik zoek op het moment een beheerder die het luek vindt. hij moet wel kunnen scripten voor bugs kan je altijd naar ons komen.
er zijn geen verdiensten op het momement de site is op one.com gehost en zal 10/05/2010 verlopen.pb me voor meer info.
-
waarom beetje php..? een crime bestaat 95% uit php en css...
-
ssjharry creer je eigen er hebben al zoveel mensen zo'n site gemaakt en het is geen open source dus het is moeilijk hem gratis te krijgen anders betaal je zo 50 uero +