Maar kun je nu geen bestanden op je usb stick zetten?
Posts by Casio
-
-
Ik ben het ook eens met Maikel en ik vind het wat te basic ook ben ik niet zo van het menu in het midden. Dit is niet echt mijn smaak, verder vind ik het ook niet zo mooi dat "Home" in het zelfde vak als de content staat, ik hou meer van net dus meer opgedeeld met belijning of dergelijke.
-
Ziet er inderdaad wel goed uit, alleen zoals je ziet zit er behoorlijk wat ruimte tussen het rode header gedeelte waar login etc. zit en tussen de content. Er zit zo'n grijs vlak tussen. Misschien kun je daar nog wat mee doen.
Casio
-
Ziet er goed en overzichtelijk uit! Goede update.
-
@Crimepatrol, dat is leuk voor je maar laten we nu maar ontopic gaan. En over je wallie: Zoals meerdere zeggen doe er wat nuttigs mee, koop iets als je wat nodig hebt en als je er niets mee kunt leg hem aan de kant en voordat je het weet zie je iets waarvoor je een wallie nodig hebt en dan kun je hem alsnog uitbesteden.
-
Ik stem op: {Cas} voor de categorie: {Beste designer}
Reden: Ik heb je portfolio bekeken en ik vind dat je mooie layouts etc. maakt (naar mijn smaak dan).
-
Dit wordt nu heel erg offtopic. Dit heeft geen enkele zin, regel deze privé zaken via pm want wij hebben hier niets aan.
-
Ik stem op: {Dein} voor de categorie: Beste ex-moderator
Ik stem op: {WoutR} voor de categorie: Beste ex-admin}Ik zie dat mijn stemmen er niet bij stonden, waarschijnlijk omdat ik de en vergeten ben dus hier nogmaals
-
Leuk idee
Ik stem op: {Dein} voor de categorie: Beste ex-moderator}
Ik stem op: {WoutR} voor de categorie: Beste ex-admin} -
Hij is inderdaad niet slim bezig. Het is ook erg zielig om geld te verdienen met andermans werk. Kijk hoe bagger zijn site eruit ziet. Hij heeft gewoon iets in elkaar gegooid en hier sources gedownload en die dan vervolgens op zijn site te koop aanbieden.
En ook ik heb hem aangegeven bij de bovengenoemde site.
-
Cas Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in, ik zou dan dus ook willen weten hoe hun daar op reageren als wij het omgekeerde doen. Volgensmij kunnen we dan niet eens over straat lopen daar omdat 'wij' ons dan moeten aanpassen terwijl ze hier wel gewoon hun gang kunnen gaan.
-
Iedereen heeft zijn eigen mening en het beste is om die mening te respecteren maar als je hier dan dingen plaatst zet er dan ook inderdaad de bron van neer want zo kan ik ook wel van alles gaan verzinnen hoe ik denk dat het zit.
Die tax op hoofddoekjes vind ik weer te veel van het goede, ik vind het goed verzonnen van wilders maar andere maatregelen zullen beter zijn. Ik ben het wel eens met dat je geen uitkering meer krijgt als je door je hoofddoekje niet kunt werken want hoe simpel is het om deze af te doen? Ik ben het wel met veel punten eens die wilders heeft want hij heeft wel gelijk.
-
-
Ik ben geen moderator en ik wil me nergens mee bemoeien maar de vraag van de topic starter is 'dus wat kan ik er aan doen?' En het doet er niet toe wie wat heeft gedaan ofzo hij wil alleen weten hoe hij dit in de toekomst kan voorkomen. Allemaal die privekwesties kun je het beste gewoon via een pb oplossen of gewoon helemaal niet. Maar om nu iedereen mee te laten genieten is ook weer te veel van het goede.
Misschien kunnen we met zijn alle weer ontopic gaan? Anders wordt het hier zoals iemand al eerder heeft gezegd een speeltuin, en daar ben ik het helemaal mee eens.
Ontopic:
Wat je hier aan kunt doen? Zoals andere al zeggen, beveiligen en erachter komen hoe hij zomaar in je database komt en kan verwijderen. Verder heb ik niet zo veel ervaring met beveiliging etc. dus ik laat dat aan iemand anders over.
Admin K.Rens: luister hiernaar of je krijgt een banpuntje van mij persoonlijk!
-
Als hij dat zelf heeft gezegd, is het dan niet slim om hem gewoon een pm te sturen via tb? Misschien kom je er zo wel sneller aan als het zo is.
Citaat van CashMoneyZJa,maar er is wel een gratis versie,dat heeft m.Valentijn zelf gezegd op TBFORUM.nl
-
15/20
Ik ben het met Bonnano eens, ik vind het ook wat te groot want zo moet je aardig wat scrollen en is het minder overzichtelijk. Verder ziet hij er goed uit.
-
Dein, dus zoals ik gelezen heb mag je gewoon de report button gebruiken als in het topic offtopic reacties geplaatst worden?
En misschien kun je dit ook bij de "Regels" zetten zodat je daar ook altijd naar kan verwijzen want als nieuw lid zou je de regels gelezen moeten hebben.
Casio
-
-
Host je de spelletjes zelf of link je ze door vanaf een andere site?
-
Zit er ook een adminpanel bij? Zo ja, kun je daar screenshots van maken zodat wij die ook kunnen bekijken?