Posts by PHPRemco

    Wat zoek je?
    Moderator/Beheerder


    Verdere opmerkingen:
    Voor mijn nieuwe project & en die van mijn maat zijn we op zoek naar een Moderator & Beheerder voor een NZB Community, het doel van deze community is net als FTD (Fill Tread Database) online NZB te spotten zodat deze snel gevonden kunnen worden door gebruikers, een online voorbeeld kun je vinden op: FTN2DAY.nl/1place4nzb.eu ect... het doel als Moderator is dat je alle reactie's/post/reports behandeld en verwerkt en controleerd of alles volgens de regels gaat.


    De functie Beheerder houdt in dat je Moderator's aansteld, hun vragen beandwoord maar ook Moderator's verlaagd of verwijderd uit het team.


    Je gaat werken met een Forum software & alles is vrijwillig, daarom zoeken we het liefst mensen die al een beetje kennis hebben met NZB! mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! heb je interesse stuur me een PM.:k

    Hey allemaal,


    Ik zoek mensen die graag NZB Spotten dus NZB die zijn uitgekomen plaatsen op een website zoals ftn2day.nl of 1place4nzb.eu ! ik heb namelijk wat Spotters nodig voor een site die ik aan eht uitwerken bent (is niet voor niks je krijgt betaald) graag zie ik PM voor mensen die interesse hebben en ook ERVARING met NZB hebben. (h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)(h)

    Dein: Er is geen schade de PC is net nieuw alleen ik kocht hem te vroeg wou daarna de Apple iMAC hebben, foto wordt morgen geplatats.


    freakie78: De voeding is een eXtreme Power Plus 460W voldoende sterkte en ruim genoeg :)


    +


    Je krijgt de Windows 7 zo pre-order boekje er bij heb ik nog niet laten verzenden had ik nog geen tijd voor. Die kreeg ik er bij, ben zelf geen Windows 7 gek dus wou hem toch al niet installeren


    Laeresh: Vista mag je er zelf afhalen omdat dit al geinstalleerd is, Office kan ik er wel af halen behalve de Vista kan ik er alles afhalen



    Iemand intresse? Je mag ook mee kijken met TeamViewer dan kan je de PC bekijken dat ik niet lieg en de waarheid spreekt voor de mensen die nog niet overtuigd zijn.

    Ik ben van plan de volgende PC in de verkoop te doen omdat ik binnenkort een iMAC wilt halen, deze PC is net 2 maanden uit en is nog volledig nieuw, alles is in orde en hij wordt geleverd met de Microsoft Arc Mouse volledig geinstallerd bevat de geregisteerde versie van Microsoft Office.
    Hij bevat alles er is bijna niet op gewerkt hij is 3x opgestart voor een email check voor de rest niks.



    64 bit Besturingsysteem
    Intel i7 Core 920 @ 2.67 GHz
    1 TB Schijfruimte (SATA)
    6 GB Intern Geheugen
    Geforce GTX 260 Videokaart
    MSI X58 PRO Moederbord
    HAF 992 Behuizing
    Hyper Z600 Koeler
    Windows Vista Home Prenium (wordt geleverd met CD)
    4x Antec TriCool Big Boy 200 Casefans
    1x 12 MM Blue Led Casefan
    1x 12 MM Red Led Casefan


    Al het bovenstaande is geinstalleerd in de PC hij is volledig gebruiksklaar hij koste mij in totoaal 1600 euro.


    TE KOOP VOOR: 1200 EURO
    Alle boekjes zitten er bij zelf voor het moederbord heb ik de doos nog met nog steeds garantie er op.
    Op alle onderdelen zit er garantie alles is gekocht bij Paradigit!