Posts by Robin
-
-
De naam in het logo kun je van me kopen als je wil.
Robin
-
Groot is niet per sé van belang, wel handig. Ik heb je meer info via pb gestuurd.
Robin
-
Ik ben opzoek naar eigenaren van grote twitter en facebook accounts welke advertentieplekken aanbieden. Nu wil ik wel vergoeden op basis van leads, dus geen vaste prijs afgesproken.
Dus bijvoorbeeld: breng jij 100 actieve leden aan, ik geef een vergoeding van €0,75 per actief lid. Dit betekend dat je dan €75,00 ontvangt.
Meer informatie is opvraagbaar via PB of door een reactie in dit topic achter te laten.
Robin
-
Get paid to, dus zoiets als MoneyMiljonair.nl etc. Als je wil heb ik hier nog een source liggen welke je kan kopen (geheel uniek).
-
Misschien kun je nog ff de sneak-peaks in de eerste post plaatsen? (heb geen zin om te zoeken)
-
Wanneer is hier de deadline van?
-
Je hebt wel geen rechten op de layout die je gebruikt, weet je dat?
-
Op dit moment wel nog, ik wil eerst een goed product in Nederland neerzetten, later breid ik uit naar andere landen.
Robin
-
Een gedeelte wordt aangeleverd door andere partijen, een ander gedeelte zijn campagnes van onze eigen website.
-
Er zijn enkel 3 pagina's zonder tekst, hier is de tekstschrijver nog mee bezig.
-
Op dit moment zijn er pas 2 deelnemers aan de referall wedstrijd.
-
Idd, een nulletje extra is echt geen luxe.
Robin
-
Is dit niks: http://www.criminalspoint.com/…dverteren-op-twitter.html dus een site promoten voor een vaste vergoeding per lid.
Robin
-
Is gewoon PHP, waarom ik zoveel vraag? Een prijs mag je zelf bepalen
En verder voor de tijd, het support wat ik geef en de goede kwaliteit van het script (simpel maar duidelijk). Zo ben ik nu ook een optie aan het ontwikkelen dat er speciaal 1 of meerdere reclame tweet per dag kan worden geplaatst en dat daarna 15 minuut niets wordt gepost.
-
Citaat van r-mulder
Men kan tweets niet bewerken?
Er is zelfs geen loguit ? :pUniek geschreven of ?
Gewoon verwijderen en nieuw toevoegen ipv bewerken. Het gaat om 140 tekens
Loguit voeg ik even toe, niet aan gedachtVerder is dit geheel uniek geschreven. Via de config file kun je ook instellen dat er bijvoorbeeld tussen 10 en 20 uur getweet mag worden.
-
Omschrijving/functies:
Een script dat automatisch tweets plaatst op je twitteraccount. De ratio is simpel in te stellen. (nu wordt er een random tweet geplaatst naar @sivuston als je op tweet random klikt, dit werkt hetzelfde als de cronjob, enkel heb ik deze op dit moment niet ingesteld)Demo:
http://bit.ly/Nlsz7i
Inloggen kan met: admin / adminPrijs:
€35 voor een licentieLicentie:
Licenties
Betaling via:
Overschrijving, paypal -
Zodra je je hebt geregistreerd kun je advertenties op twitter en facebook posten. En iedereen die op de aanbieding ingaat ontvang je een vergoeding voor.
-
-