Heb jij een mooie blog, deze trekt ook veel bezoekers maar er zijn te min bloggers aanwezig? Nu schrijf ik gratis blogberichten (over een gekozen onderwerp, bijpassend bij je blog), het enigste dat ik wil is een tekstlinkje plaatsen bij het artikel naar een website van mezelf.
Natuurlijk zijn mijn berichten niet altijd vrij van spelling en/of grammatica fouten, maar ze zijn niet overheersend / storend.
Dus heb jij nog een of twee blogberichten nodig op je blog? En wil je hierbij ook een linkje terug plaatsen? Laat dan even een reactie achter of stuur me een privé bericht met meer informatie.
Posts by Robin
-
-
Iedereen heeft weer een reactie mogen ontvangen!
-
Is er ook een mogelijkheid om enkel het domein te kopen?
Robin
-
Ik ben nog steeds opzoek naar promotors, kun jij me helpen?
-
Hoi,
Kan ik je eens spreken via Skype over wat de mogelijkheden zijn?Robin
-
Ideaal domein voor een website als one2xs op te starten.
Bieden vanaf €10,00
Opbieden met €2,50
Buy now €75,00
Veiling eindigt: 72 uur na het laatste bodDomein staat geregistreerd bij mijndomeinreseller.nl
Robin
-
Soort werkzaamheden:
programmeren en designenOmschrijving van de werkzaamheden:
Ik ben op zoek naar iemand die een website vergelijkbaar met http://www.kosten-taxirit.nl/ kan maken.Budget voor dit project:
xx | low-xxxDeadline: Plaats ook in TOPIC titel!
eind deze maand, begin volgende maandBTW-nummer verplicht:
Nee -
Iemand die er een heeft ontvangen en wil ruilen mag contact met mij opnemen
----------------------
Al geruild, niet meer beschikbaar -
Beide alvast bedankt voor jullie feedback. Demoaccount is niet aanwezig, wachtwoord is toch binnen 5 minuten gewijzigd, en met onze social media intergratie is inloggen met een facebook of twitteraccount zo gebeurt.
Verder kunnen jullie ook extra geld verdienen door het aanbrengen van extra leden, dit gaat via de referall link die je vindt op de campagnes pagina onderaan.
-
Beste,
Na een aantal maanden doorontwikkelen na de eerste release wil ik graag weten wat jullie vinden van http://sivuston.comGraag ontvang ik de tips en de tops. En ideeën kwa marketing om het product beter in de markt te zetten. Andere dingen welke je belangrijk vind om te melden hoor ik natuurlijk ook graag. Dus alle feedback is welkom!
Robin
-
Is voor iedere website die Nederlandse bezoekers ontvangt verplicht, dus ook voor ICTscripters.com
-
Ik kan je http://123privacy.nl aanraden.
-
En bij de Nederlandse versie staat Belgium ipv Belgie
-
Dit hier is een zelfgebouwd systeem, met affiliates van TradeTracker.
-
Soort werkzaamheden:
Designen
Omschrijving van de werkzaamheden:
Ik ben op zoek naar iemand die een landingspage kan ontwerpen voor mijn
website, het moet mensen pushen om zich aan te melden, moet dus een
aantrekkelijk design zijn met een aanmeldformulier of een aanmeldbutton
met een popup (lightbox)Budget voor dit project:
xx
Deadline:
7 dagenBTW-nummer verplicht:
Nee
-
Dat probleem is ook als ik via ictscripters.com ga. Zo lang op de lancering moeten wachten en nog zo veel bugs
-
Een hele grote bug, op de homepagina ben ik niet ingelogd, ga ik naar het forum wel. Lijkt me niet te kloppen?
-
Het is nieuw, dat zeker. Ben benieuwd als het snel went. En nog veel zoeken, is er nergens een FAQ beschikbaar met alle opties?
Robin
-
Ik zie dat criminalspoint is veranderd in ICTs, kunnen jullie dan niet beter gewoon alles omgooien?
-
Maar MDR is toch echt geen klein bedrijf. Loopt voor zover ik weet een heel team rond en is onderdeel van een grote overkoepelende internetorganisatie.