Omdat niemand heeft gereageerd op het topic om een fake follower check script te maken heb ik besloten hier zelf tijd voor vrij te maken, maar waaraan herken je nu een neppe of een echte follower?
Robin
Omdat niemand heeft gereageerd op het topic om een fake follower check script te maken heb ik besloten hier zelf tijd voor vrij te maken, maar waaraan herken je nu een neppe of een echte follower?
Robin
Voldoende budget aanwezig, doe maar een voorstel.
Soort werkzaamheden:
Scripten
Omschrijving van de werkzaamheden:
Ik ben op zoek naar iemand welke een systeem kan maken als http://fakers.statuspeople.com/ (hoeveel followers echt en nep zijn).
Deadline:
ZSM
BTW-nummer verplicht:
Nee
Voorbeelden:
http://fakers.statuspeople.com/
Moet kloppen ja, en ik gooi op mijn facebookaccount de toestemming voor de APP weg waardoor deze opnieuw gevraagd wordt.
Ik ben op dit moment bezig met een extra optie aan mijn facebook app,
hiervoor gebruik ik PHP SDK. Nu wil ik zodra de gebruiker inlogt iets op
zijn/haar wall plaatsen dmv publish_stream. Ik heb bij premissies
gezegd dat ik hier toestemming voor wil vragen, maar facebook vraagt
geen toestemming, heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Robin
Zijn de statistieken juist:
Users: 4271
Pages: 6782
En hoeveel omzet is er?
Misschien kun je even op mijn pb antwoorden?
Robin
2e topic, na drie weken mag je een nieuw topic aanmaken. Verder iedereen die ik contacteer antwoord niet.
Voor mijn website ben ik opzoek naar meerdere promotors voor mijn nieuwe
website. Mijn systeem is uitgerust met een referallsysteem waardoor we
heel simpel kunnen zien welke leden door jou zijn aangebracht. Ik
vergoed €0,75 per actief lid!
Dit is ook geschikt voor mensen met een groot bereik op twitter, facebook of hyves.
Meer info? Stuur even een berichtje of laat een reactie achter.
Robin
Script:
Bij deze wil ik het backorderscript wat ik vorig jaar heb laten ontwikkelen te koop aanbieden, dit omdat ik niet meer actief bezig ben met domeinhandel. Dit script werkt dmv de TransIP api en met alle extensies. Bij .nu .info en .net heb ik bijna alle domeinen gecatcht welke ik interessant vond (veelal top domeinen). Bij de .nl .com en .be lukken topdomeinen niet maar middelmatige domeinen krijg je zo binnen. (Dit komt door de limiet op de API van Transip, mocht je zelf sidn deelnemer zijn dan kun je meer requests per seconde uitvoeren en is de kans groter op winst).
Prijs:
Licentie: €75,00
Alle rechten: €1000,00 (vanaf dit punt wordt ook meteen de licentieverkoop gestaakt)
Licentie:
Licenties / volledige rechten
Betaling via:
Paypal | Overschrijving (overschrijving heeft de voorkeur)!
Hoe zit het met de rechten op de naam, volgensmij is true (hosting) een geregistreerde handelsnaam?
Een mobiele website is toch helemaal niet kostbaar? Deze kan namelijk zelf op het huidige systeem worden gebouwd.
Beste ICTers,
Op dit moment heb ik voor de website Sivuston.com een Facebookapp ontwikkeld en wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden. Verder heb ik ook nog enkele ratings nodig voordat de APP wordt gelist in APP Center van Facebook. Ik zou het dus ook fijn vinden als jullie ook de APP op facebook willen raten, maar dit moet natuurlijk niet.
Bekijk de APP hier: www.facebook.com/appcenter/sivustonapp
Alvast bedankt,
Robin
Ik plaats hem iedere avond opnieuw, hier een actuele link: http://link.marktplaats.nl/613736563
Mooie dell XPS 17" in nieuwstaat, nieuwprijs was meer dan €1500 !! Bon en doos is ook nog aanwezig.
Scherm: 17.3IN HD+ WLED TRUE-LIFE (1600*800)
Processor (CPU): Intel(R) Core(TM) i7 CPU Q 740 @ 1.73GHz
Geheugen: 4096MB ( 2X2048 ) 1333MHZ DDR3
Harddisk: 1TB (2X500GB) SERIAL ATA (7200 RPM)
Optische drive: 8X DVD+/-RW OPTICAL DRIVE
Accu: PRIMARY 9-CELL 90W/HR LI-ION (gaat nog ruim een uur mee!)
Videokaart (GPU): NVIDIA GeForce GT 445M 3072MB
Software: Windows 7 home premium, Microsoft office 2010 met oa Word, excel, powerpoint, outlook en access.
Ik geef de voorkeur aan afhalen, maar verzenden is ook mogelijk (de verzendkosten zijn voor de koper).
Foto's vind je op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/615489334 waar je ook mag bieden, natuurlijk kan dat ook hier in het topic/via pb.
doe eens
<?php
ob_start();
session_start();
include ("connect.php");
Volgensmij heb je het niet helemaal bovenaan de pagina staan, en heb je ob_start() er ook vermeld? Er is namelijk niks mis met het script, maar de sessie wordt niet onthouden.
Je moet bovenaan (echt bovenaan, ook boven <html>) <?php
ob_start();
session_start();
?>
plaatsen
Ik doe het eigenlijk juist voor die link, maar neem even contact met me op.
Robin