PC = postcode
Posts by Robin
-
-
Is dit niet de taak van een stagebegeleider binnen het bedrijf?
-
Uit welk land komen de bezoekers? En hoe lang blijven ze op de site?
-
Domein staat bij godaddy.com; er zijn rond de 1 á 2 unieke bezoekers per dag. Je krijgt de website erbij, draait gewoon op wordpress.
-
Hierbij wil ik mijn website (telefoongids.co) aanbieden. "Telefoongids" heeft ruim 1.250.000 exacte zoekopdrachten in de BeNeLux! Met een klein beetje moeite dus heel veel bezoekers!
Bieden vanaf €50,00
Opbieden met €5,00
Buy now: €250,00
Veiling eindigd: 24 uur na het laatste bod. -
Beste ICTs,
Ik heb op dit moment 2 blogs gestart (1tje over voetbal, en 1tje over Android) en ben op zoek naar enkele die willen bloggen.Wat krijg ik hiervoor?
- Je kan een advertentie (banner of google adsense plaatsen in de blogberichten)
- Je kan een link in de blog plaatsen naar je eigen website
- Je kan dit geheel vrijwillig doen, gewoon voor je portfolioToestemming verkregen van Lars.
Robin
-
4 euro dan maar, wanneer eindigt de veiling?
-
LCLL domein zul je bedoelen (letter cijfer letter letter)
-
Omdat iedere keer als ik een demo plaats er een hoop gerotzooid wordt, ik stuur hem je toe.
-
Bij veel banken, is het mogelijk om een csv te uploaden met alle betalingen die gedaan moeten worden, dus als je een keer per dag zo'n uitdraai maakt en een zakelijke rekening hebt is het zo gebeurd.
-
-
-
Beide heren hebben een pb.
-
-
Ook jij hebt de demo ontvangen.
-
Ik heb je een demo toegestuurd.
-
Misschien even naar de datum kijken, ik ben de eerste en enigste die dit systeem verkoopt. Er wordt een andere versie verkocht die 1x per minuut checkt dmv een cronjob.
-
Doe je ook aan html5/css3 slicing?
Robin
-
Ikzelf werk altijd heel graag met CodeIgniter, heel uitgebreid en makkelijk te begrijpen!
-
Nog meer kenmerken? Of zijn dit alle?