Posts by Robin

Domeinnaam(en) te koop:
    - meiden.nu

Huidige registrar:
    Hostnet

Statistieken:
    Niet van toepassing

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving

Meiden.nu is een heel mooi domein om bijvoorbeeld een webcam website op te zetten.

Bieden vanaf €150,00
    Opbieden met €5,00
    Buy now €500,00
    Veiling eindigd: 72h na het laatste bod

Het was al css3, er stond enkel een height op wat ik heb moeten aanpassen (aan 100%) nu is het opgelost natuurlijk.

Citaat van Joyeria

Ik heb die even bekeken, en gezien dat de tekst bij portfolio niet netjes in het kadertje blijft? ;) Misschien handig om het aan te passen zodat het wel in de kader blijft? Je verkoopt het tenslotte...

Het word vanmiddag opgelost, dit komt omdat de bg uit 1 image bestaat wat we moeten gaan opsplitsen in 3 images (top, mid en foot)

Robin

Domeinnamen te koop bij hosting.eu:
    - lifes.eu
    - massamail.eu
    - lxadmin.be
    - lxadmin.nl
    - ringtone123.nl
    - sitedevloppers.be
    - sitedevloppers.eu
    - zoj.be

Domeinnamen te koop bij Transip:
    - aannemer.co (vanaf €25,00 )
    - rethie.nl
    - tarieven.eu (vanaf €5,00)
    - taxivinder.nl ( vanaf €50,00 )
    - vluchtinfo.com (vanaf €50,00 )
    - yfb.be
    - sitedevloppers.nl

Domeinnamen te koop bij MijnDomein:
    - parfumstunts.nl ( vanaf €10,00 )
    - spelregels.info (vanaf €75,00 )
    - pokergigants.nl
    - chipleader.be
    - pokerindicator.nl
    - pokerleader.nl
    - pokerlive.be
    - verlichting.de
    - pokertitans.nl

Domeinnamen te koop bij Deziweb:
    - VPSoutlet.nl (vanaf €15,00 )

Domeinnamen te koop bij MijnDomeinReseller:
    - startpassie.nl
    - trainersgame.nl (vanaf €5,00 )
    - circusplace.nl (script is te koop op wmwinkel.eu)

Statistieken:
    Miet van toepassing

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving

Bijkomende informatie:
    Bij de domeinen waar geen prijs achter staat is de bin €15,00 Bij alle andere domeinen 2x het laatste bod of het startbod. Veiling eindigt 48h na het laatste bod. Overal opbieden met minimaal €1,00

Beste bezoeker,
    Voor de website MiljoenenMail.nl hebben we besloten een referall wedstrijd te organiseren om meer leden te krijgen. Hieronder staat alles wat u moet weten om mee te kunnen gaan doen.

Hoe kan je meedoen?
    Meedoen aan deze contest is heel simpel, het enigste wat je moet doen is een account aanmaken op de MiljoenenMail blog. en wachten totdat je je eigen referall link toegemaild krijgt.

Welke voorwaarden zijn er bij deze wedstrijd?
    - Om mee te doen dient u minimaal 50 leden via uw referall te laten aanmelden
    - Minimaal 15 mensen doen mee aan deze wedstrijd
    - De aangemelde leden via referalls zijn actief en geen dubbel accounts (hier word op gecheckt!)

Belangrijke datums:
    07-07-2011: Start referall wedstrijd
    15-08-2011: Einde referall wedstrijd
    20-08-2011: Bekendmaking winnaars referall wedstrijd

Prijzen voor deze wedstrijd:
    1e plaats: €250,00
    2e plaats: €125.00
    3e plaats: €75,00
    4e t/m 9e plaats: €10,00
    9e t/m 15e plaats: script naar keuze op wmwinkel.eu

Hoeveel leden hebben zich aangemeld via mijn referall?
    Iedere zondag sturen wij een overzicht naar alle leden welke meedoen met de info op welke plaats je staat en hoeveel leden zich al hebben aangemeld via je referall.

Hebben jullie promotiemateriaal?
    Ja, we hebben een 468x60 gif banner, meer maten zijn altijd op aanvraag te krijgen
    http://www.miljoenenmail.nl/banners/468x60.gif
    Voorbeeld:

Voor verdere vragen kan er contact worden opgenomen via prive bericht, een reactie in dit topic of een mail via het MiljoenenMail contactformulier.

Met vriendelijke groeten,
    Robin C

Toestemming van L.Groot en R-Mijten

Ik merk idd dat een gedeelte van mijn netwerk eruit licht bij mijn nameservers, ik ben het op dit moment aan het proberen te herstellen.

EDIT: als het goed is is weer alles up!

Beste,
    Ik heb op dit moment een website opgezet waarbij ik iedere dag emails wil versturen. Nu is mijn vraag wat jullie van de website vinden en als jullie je zouden aanmelden als jullie de site bezoeken?

http://www.voordeelmail.be

En verder ben ik nog opzoek naar manieren om mijn website te promoten, weten jullie enkele?

Alvast bedankt,
    Robin

Dus als ik het goed begrijp ga jij een ict opleiding doen, en wij moeten bepalen als deze laptop goed voor jou is?

Robin

Beste,
    Ik ben op bezoek naar een bugvrij en uitgebreid maffia / crime script. Hiervan wil ik een licentie of alle rechten overnemen.

Heeft u een (uitgebreid) maffia script welke u (in licenties) wil verkopen? Neem dan even contact met mij op. Er is voldoende budget aanwezig.

Robin