opencart, magento, oscommerce, en alle andere opensource webshop systemen.
Posts by Robin
-
-
Wat een ophef om mijn topic (h)
Maar dit probleem heb ik vaker als er vreemde tekens worden gebruikt zoals / ? etc. -
Domeinnaam(en) te koop:
- puppy.nuHuidige registrar: Hostnet BV
Statistieken:
6 unieke bezoekers volgens SEDOBetaling via:
Paypal | OverschrijvingBijkomende informatie:
Bieden vanaf €45,00
Opbieden met €2,50
Buy now 2x het laatste bod met een minimum van €125,00
Veiling eindigt: 48h na het laatste bod -
Ik heb je even een pb gestuurd
-
Als het aan mij ligt mag het allemaal afgeschaft worden, ideal etc is veel voordeliger voor webmasters

-
Voor de dimaffia source kun je met goed zoeken voor ?5,00 krijgen. Maar sourceshop heeft de source 99% herscript en is veel stabieler.
-
Zou ik ook wat meer informatie over de opdracht mogen ontvangen?
Robin
-
Linkforsoad, volgensmij doet skynet niet aan webhosting maar enkel aan webdesign.
-
Linkforsoad, volgensmij is evoswitch van Leaseweb.
-
Je kan zodra je het account op mdr hebt aangemaakt een gratis push aanvragen voor de domeinen bij versio, moet je hun enkel mailen om de push verzoeken van die domeinen te accepteren ;).
-
Ikzelf zit op dit moment met een reseller hosting bij versio, vps bij sz-hosting een dedicated server bij leaseweb.com en met shared bussiness hosting + sla bij ixlhosting.nl
-
-
Nee, deze is enkel nog betaald te verkrijgen. Maar binnenkort lanceer ik 123tunegame (deze website is vergelijkbaar met mijnmaffia enkel dan voor tunegames).
-
De source is al 100x doorverkocht en geheel afgezaagd
Verder zit dit systeem ook nog vol met veiligheidslekken (oa mysql injecties). -
En jouw i7 is ook overclocked. Dit zal wel niet goed zijn gebeurt. Verder draai je ook nog eens een illegale versie van mac OSx.
-
legendd, ik bedoel in welk datacenter / welk land.
-
En waar staat de server?
-
Looptijd 1 jaar, ik weet niet hoe lang het domein al bestaat.
-
Ja, bieden vanaf betekent minimumbod. buy now (nu kopen) is ?500,00
-
Klopt, bieden vanaf ?150,00