Posts by Robin

Domeinnaam(en) te koop:
    - 123hosting.be

Huidige registrar:
    Domainorder, dient nog verhuist te worden

Statistieken:
    Niet van toepassing, is pas vorige week gecatcht (komt oorspronkelijk uit 2006 (!))

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving

Bijkomende informatie:
    123Hosting.be is een erg mooi domein voor de Belgische (budget) hoster, ikzelf heb dit domein laten catchen via domainorder aangezien ikzelf wilde starten met het hosting aanbieden in Belgie, hier heb ik achteraf gezien toch te weinig tijd voor, helaas.

Bieden vanaf €75,00
    Opbieden met min. €2,50
    Buy now €175,00
    Veiling eindigd: 48h na het laatste bod

Citaat van gofie

Weet je wat ik altijd leuk vind ze kunnen altijd wel zeggen krijg aangifte en zo aan de broek maar voor copyright moet je dokken en veel mensen trappen er altijd in .Heeel veel mensen betalen er voor terwijl je ze gratis kan krijgen omdat ze zo genaamt dingen gemaakt hebben en de source op somige plekken te downloden is.En er geen copyright op zit.Ierdereen kan wel zeggen zit copyright op maar ga die copyright maar een betalen dan haal jr winst van de sourceber niet uit dus.

En ik kan het weten heb zelf al veel torrent scripts gebouwt en is zelfde gekloot.en ik heb nog steeds gewonnen dus allemaal gepraat.

Ik kan ook wel kladblok opstellen met je rechten er in maar veel kan je er niet mee.

Deze onzin meen je toch niet serieus, toevallig heb ik deze source gekocht met alle rechten en is dit weer aan Fitim overgedragen en is dus alles contractueel vastgelegd. Waardoor Fitim gewoon kan aantonen dat hij over de juiste rechten beschikt.

Misschien contact met zijn ouders zoeken, is vaak beter en bespaart een hoop moeite
    [offtopic]Kom ff op msn, dan help ik je ff :)[/offtopic]

Nee, mag niet. Verder als je 11 bent zou F.Ajeti de kosten van zo'n te ontwikkelen script op je ouders kunnen verhalen als je het vrijgeeft.

Klopt helemaal (h) Verder ben ik zelf op dit moment ook bezig met het opnieuw bouwen van 123tunegame (geheel nieuwe en werkende versie). Deze zou de 30ste klaar moeten zijn, misschien moet je daar eens kijken (wordt een mijnmaffia princiepe enkel dan voor tunegames)

Soort werkzaamheden:
    php scripter

Omschrijving van de werkzaamheden:
    Het gaat om een soort mijnmaffia, enkel dan een ander principe, voor meer info neem contact op via pb met een emailadres + enkele voorbeelden van eerdere werken

Budget voor dit project:
    +- 500

Deadline: Plaats ook in TOPIC titel!
    ZSM

BTW-nummer verplicht:
    Nee

Alle overige informatie:
    Voor meer info neem contact op via pb met een emailadres + enkele voorbeelden van eerdere werken

Ikzelf zou zeggen, Epson zeer simpel zelf bij te vullen en ook nieuwe cartridgers voor +- 3? Anders zou je ook nog voor een laserprinter moeten kijken.

Robin

Beste PHP-experts,
    Ik zit op dit moment met een probleem waar ik niet uit kom. Ik ben bezig met een variabel portfolio cms waarbij extra details kunnen worden opgegeven. Dit gedeelte is mij ook gelukt en de extra details zet ik in de database.

Maar nu zodra het portfolio item moet worden toegevoegd weet ik niet hoe ik deze details moet verwerken.
    Nu heb ik een tabel items (hierbij zit id, demo url, korte omschrijving), een tabel details (hier zet ik de details in die je later kan invoeren). en een tabel detailitems (hier moet dan de informatie worden ingevoerd welke ik later kan uitlezen met SELECT type, naam, itemid ).

Zo ziet op dit moment mijn add file uit:

Dus wat ik hier ophaal:

moet ik later in de database detailitem kunnen invoeren.

Hoe kan ik dit het beste doen?

Alvast bedankt,
    Robin

Joshua, idd wat hier gebeurt geeft ook iets aan over de rest van de crewleiders (beheerders). Verder komt dit aardig dicht in de buurt waarom ook ik uit de crew was opgestapt.

Ik hoop dat die teammeeting snel is, want zoals Hood ook zegt er komen steeds minder nieuwe leden maar er vertrekken dagelijks wel een hoop.

Voor mijn gevoel veranderd CP ook heel erg veel, en niet de goede kant op. Er komen steeds meer prutsers om ze zo maar te noemen die denken alles te weten maar kunnen nog geen enkele regel html. Dit zijn ook de mensen die alles gratis willen hebben. En wat ik heb gehoord van diverse crewleden zou het ook niet zo goed gaan binnen de crew, klopt het verhaal wel wat hierboven is geschreven?

Ikzelf verwacht dat de prijzen hetzelfde blijven als nu de iphone 4 is.
    Verder was ook te verwachten dat er geen iphone 5 kwam.
    Iphone 2g Iphone 3g Iphone 3gs Iphone 4 ... en dan de Iphone 4s

A.Bijlsma, ja natuurlijk. Heb hem nu naast me liggen (xD)

Even serieus, dit is alleen nog bij apple bekend, er zijn wel al diverse uitgelekte foto's welke allemaal verschillen, sommige lijken op de galaxy II met htc combinatie, andere lijken weer heel veel op de iphone 4. Op 4 oktober weten we het met een beetje geluk :)