voorbeeldje?
Posts by Robin
-
-
Achja, op die V5 kunnen we nog 5 jaar wachten
-
Citaat van iSilverStar
Koen, vind je dat mijne te hard opvalt? De jouwe valt juist op. Helft is header helft is banner. De mijne is veel beter vind ik. Vooral om dat de header blijft, banner kleiner is en het beter erin is verwerkt.
Voor banners zijn standaard afmetingen, zou een beetje dom zijn om iets anders te gebruiken als 468x60px (Wat hier overal wordt gebruikt), maar het kan wel beter geintegreerd worden. -
Is wel irritant, iedereen gebruikt het gewone euro teken normaal.
-
Citaat van L.Groot
Dat zal allemaal wel maar als Koen een geregistreerd handelsmerk heeft op CriminalsPoint, dan mag je de naam CriminalsPoint dus niet gebruiken, ook geen CP of wat dan ook, wat dus naar CriminalsPoint verwijst, omdat CriminalsPoint anders een negatieve naam kan krijgen wanneer de source mislukt of erg bugged is.
En dit is dus niet zo, op Criminalspoint / CP zit geen handelsmerk -
-
-
Er staat op dit moment banditi op, ik heb de source al overgenomen!
-
Oké, is duidelijk
-
Ik heb het over de flash games, dit is mij altijd verteld (daarom had ik ook de games eruit gehaald toen ik V1 verkocht).
-
Dan mag je mijn bod noteren
Enkel heb ik gehoord dat de games illegaal zijn (van OneTwoGaming)
-
15 euro mits ik een demo kan zien.
-
Hoezo maak je niet gewoon gebruik van de doorstuurservice welke altijd met directadmin is meegeleverd (forward).
-
dan zul je 3 cent moeten invoeren ipv 0,03 cent!
-
Misschien kunnen jullie gewoon even wachten totdat Fitim online is, dan zal het wel opgelost worden.
-
Het moederbedrijf van ThemeForest als ik het goed heb
-
Google op php tutorials oid
-
Beste leden,
Aangezien ik bezig ben met het opstarten van een nieuwe onderneming (webshop exploitatie, meerdere webshops en hosting) ben ik op zoek naar meerdere webshop layouts en een hosting layout.
Ik geef de voorkeur van bestaande layouts waaruit ik kan kiezen.
Heb jij nog een of meerdere layouts liggen? Stuur dan even een pb!
Alvast bedankt,
Robin -
Neem gewoon contact op met Webniq, de aanbieder van de software.
-
Er is ?60,00 op TBforum.com geboden, de veiling eindigt 31-10-2011 18:21 als er niet hoger zal worden geboden.