Posts by Robin

Beste website eigenaren
    Ben je in bezit van een Wordpress website of blog? En zit je te denken aan een eigen app voor betere klantbinding? Dan is dit je kans. Vanaf slechts €275,00 excl btw kan ik je helpen met je eigen app gepubliceerd in de Apple app en Google Play store.

Meest belangrijke opties:

• Extra bezoekers dmv push notificaties
    • Content te beheren vanuit Wordpress
    • Bruikbaar voor Blogs
    • Bruikbaar voor websites

Daarnaast is het ook mogelijk om custom opties bij te ontwikkelen. Benieuwd naar de mogelijkheden of voorbeelden? Stuur dan een PB of neem contact met ons op.

Beste Designers,
    Ik ben opzoek naar iemand die een bedrijfstemplate voor me kan ontwerpen in PSD formaat. Kun jij dit? Laat dan even je prijs en portfolio weten.

Bij deze bied ik de website www.gratistoto.nl aan (een website met 700+ leden). De site draait op een mooi toto script waarin mogelijk is:

Voor users:
    - Voorspellingen invullen
    - Voorspellingen wijzigen
    - Ranglijst bekijken
    - Eigen subcompetitie starten
    - Inschrijven subcompetitie
    - Joker inzetten elke speelronde

Voor admin:
    - Periodes aanmaken
    - Wedstrijden toevoegen
    - Uitslagen invullen
    - Controleren of 1 IP meerdere accounts heeft
    - Nieuwsbrief versturen aan alle leden (met daarin uitschrijfmogelijkheid en ook een mogelijkheid dat mensen een bepaalde link moeten aanklikken om te bewijzen dat ze hem gelezen hebben, dit kun je natuurlijk van je leden vragen).
    - Nieuwsbrief/bericht versturen aan mensen die nog niet al hun voorspelling hebben ingevuld (het aantal dagen vooruit kun je zelf kiezen)

En natuurlijk ook allemaal standaard dingen als: controle of er al een user is met die naam of mailadres, accountactivitatie via e-mail die verstuurt wordt zodat je echt de mailadressen van gebruikers hebt en uitschrijf mogelijkheden voor nieuwsbrief.

Over het script ontvangt u alle rechten, dus hiervan mag u eventueel licenties verkopen.

Biedingen zijn excl BTW.

Bieden vanaf 350,00
    Opbieden met 5,00
    Buy now 500,00
    Veiling eindigt 24 uur na het laatste bod

Beste,
    Ik heb enkele domeinen te koop:
    - taxibedrijven.eu | 30 euro
    - zorgdiensten.be en zorgdiensten.eu 45 euro
    - webdesigngeleen.nl | 30 euro | een gemeente met ruim 130 000 inwoners

Prijzen zijn excl btw. Alle domeinen 65 euro excl btw.

Het gaat helemaal niet om een taxi app, een heel ander onderdeel van de taximarkt. Zoals ook aangegeven ga ik niet het volledige plan op een forum gooien, maar per pb wil ik het wel verstrekken aan echt geinteresseerde.

Ik kan eventueel ook een ander onderpand geven natuurlijk. Mocht je interesse hebben, kun je me anders eens je telefoonnummer sturen. Dan kunnen we eens alles doorspreken?

Met vriendelijke groet,
    Robin

Het gaat om een onderneming in de taxibranche, op dit moment wordt 2/3 van de reclamecampagne waar de financiering voor is door mijzelf betaald, echter is er nog een te kort van €5500,00 .

Als zekerheid teken ik persoonlijk ook mee voor de lening, en daarnaast kan ook de taxi app als onderpand worden gegeven en 3 maanden full time als development door mij (PHP, JAVA, Javascript, Objective-c en SWIFT).

Beste webmasters,
    Ik heb nu enkele maanden een bedrijf opgericht, enkel ben ik hiervoor opzoek naar een lening (mid xxxx) op korte termijn voor het starten van een reclame campagne. Nu ben ik hiervoor naar een bank geweest, echter doordat het een startend bedrijf is willen deze geen lening verstrekken.

Nu ben ik dus opzoek naar een persoon (of bedrijf) welke deze lening wil verstrekken (tegen een rente percentage van 10 tot 15 procent). Bedrag wordt in drie maanden terug betaald.

Indien u me hiermee kunt helpen hoor ik het graag, dan zal ik u de nodige uitleg over het bedrijf geven, en omzetcijfers.

Alvast bedankt,
    Robin

Omschrijving website:
    De website is gebouwd op Wordpress, op dit moment +- 100 000 bedrijven geimporteerd, verder heb ik nog een database met 700 000 andere bedrijven welke ik ook erbij zal leveren, deze dienen enkel nog geimporteerd te worden (plugin hiervoor is aanwezig).

URL: www.bedrijvenkaart.eu
    Leeftijd site (maanden): 3

Maandelijks inkomsten: 10

Unieke bezoekers/dag: 10

Prijs:
    Vraagprijs €125,00 excl btw

Waarom verkopen:
    Gemaakt voor de verkoop

Betaling via:
    Overschrijvng

LETOP: vraagprijs is excl btw!