Beste ,
Alle producten die u hier ziet staan kan ik leveren in meervouden.
Groeten.
Beste ,
Alle producten die u hier ziet staan kan ik leveren in meervouden.
Groeten.
Wat een kinderachtige reactie , hij vraagt gewoon op wat hulp staat het op google NEE ECHT JOH meen je dat ?
Het is een wereld wonder als je zo bij elke topic reageert dan is de hulp die je bied ook wat onnodig, ken je net zogoed een automatisch antwoord script maken wat in ieder topic het eerste resultaat uit google vist .
OT - Kunt u eens u script hier plaatsen zodat de mensen hier kunnen helpen ?
Dan bij deze de eerste bestelling ? Of is deze al weer uitgegeven. Is het ook een logo of een webdesign ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maffia
Cosa Nostra
Yakuza
LaRocca
Giordano
Bufalino
Dit zijn gewoon bende namen net zoals OMERTA ,
Beste leden ,
Ik ben de laatste tijd druk bezig met mijn computerwinkel webshop , nu ben ik bezig met de categorieën in te delen. Dus nu aan jullie de vraag gaat het zo een beetje goed of moeten er wat dingetjes veranderd worden of erbij worden gezet.
Note & Netbook
=> Notebook
=> Netbook
=> Ultrabook
=> Gadgets
=> Geheugen
=> Accessoires
Desktop
=> Home systeem
=> Game systeem
=> Bedrijf systeem
=> Custom made
=> Apple Imac
=> All in one
Componenten
=> Moederbord
=> Processor
=> Harde schijf
=> Solid state drive
=> Geheugen
=> Videokaart
=> Behuizing
=> Voeding
=> Geluids kaart
=> Koeling
=> Optical
Opslag
=> Externe harde schijf
=> NAS
=> Media station
=> Flash geheugen
=> Usb geheugen
=> DVD bluray
Netwerk
=> Draadloos
=> Stopcontact netwerk
=> Netwerk switch
=> Bluetooth
=> Modem
=> Kabel
=> KVM switch
=> Usb hub
=> Ups & Overspanningsbeveiliging
Beeld
=> Monitor
=> Touch monitor
=> Monitor Accessoires
=> Beamers
=> Beugels
=> Accesoire
=> Kabel
Geluid
=> Headset
=> Speaker
=> Kabel
=> Internet radio
=> Gadgets
=> Mp3 speler
Toetsenbord & Muis
=> Toetsenbord
=> Muizen
=> Controllers
=> Joystick
=> Pen tablet
=> Race stuur
Watercooling & Styling
=> Processor
=> Moederbord
=> Video kaart
=> Reservoir
=> Casefan
=> Radiator
=> Cool unit
=> Kabel sleeve
=> Slangen
=> Front panel
=> Belichting
Toon Meer
Groeten !
Beste leden,
Ik kan alles met mijn telefoon behalve sms en , als ik een sms naar 5380 - de radio stuur krijg ik direct een bericht terug van : 1200 - Deze telefoon is geblokeerd. Als ik probeer te bellen lukt het , whatsapp / bellen / internet doet het alemaal perfect maar een SMS sturen is een probleem.
Groeten.
Ja of post gewoon je DXDIAG ... kijk maar op google hoe je dit doet.
En waarom zou iemand dan niet gewoon een opencart software gebruiken ?
Beste,
Graag informatie leveren , zijn alle programmas die u aanbied in de webshop beschikbaar voor u gesteld ter downloaden zo ja ook even de licenties laten zien. Wat statistieken erbij zou handig zijn hoeveel bezoekers / inkomsten.
poker ???
Beste,
Er is helemaal geen 1 functie "uniek" aan deze hele game , kunt u verklaren waarom u dit verkoopt met als titel "unieke" maffia game ? Al deze functies zijn op al 100000 den maffia games toegepast .
Groeten.
Arial ofzo denk ik vrij standaard/.
J zeker de enige echte scaryf face is onlinos . >>POKEEEEEER !!!!!!!!!!!! mal mal 100 dollar winst vandaag !! Good mood today ! , aleen op wat internet connectie probleemen na dan.
Er loopt hier wat te koken !
kijk even op paypal pagina ...[...]
Komop, een beetje netter volgende keer.
- H.Rayn
Beste ,
Voor een vip op een paardenspel wat totaal niet voor jongens gericht is snap ik dit doel ook weer van geen kant, de beta tester moet volledig abn spreken en typen ( dit is al een kunst van zichzelf).
Je verwacht dat het persoon veel voor jou in de weer gaat om elke fout / mankement op te sporen , en dan er geen beloning voor geven dat is toch het punt van stomiteit geslagen worden of heb ik het verkeerd ? Denk ook dat u eisen wat aan de hoge kant zijn voor een gratis test persoon , vrijwel niemand gaat tijd besteden voor iemand anders zonder een beloning.
Groeten.
Beste leden,
Ik heb 150 euro paysafecard in de handel , mocht er iemand geintreseerd zijn dan verkoop ik het voor 120 euro overboeking.
Met vriendelijke groeten scarface.
Beste,
Heb die site geprobeert vind het wel een leuk systeem aleen vind het niet goeie domeinen. Zal wel even op goeie keywords gaan zoeken en zo een domein proberen te registreren enkele ideen zijn welkom .
Groeten.