Posts by MJorritsma

Daarbij treed je erg in cliché met je logo. 'Een geslaagde keus' is de slogan van ongeveer 7 van de 10 rijscholen. Misschien een idee om een unieke slogan te bedenken?

Daarbij heeft Quitta verder gelijk. Zorg ervoor dat mensen vanaf de index al iets kunnen doen. Je hebt nu op je index direct al een berg tekst staan. Ga er maar vanuit dat 95% van je bezoekers die tekst nooit zal lezen. In plaats van die tekst kan je bijvoorbeeld wat kleine punten noteren waarom mensen voor jou moeten kiezen. En daar onder een call-to-action button (oftewel: Neem nu contact op voor rijlessen!)

Daarbij heeft hij wel een punt over het menu. Je gebruikt een erg groot lettertype op je website en je menu is eigenlijk een beetje verstopt. Kijk een beetje rond op andere websites, misschien kan je daar inspiratie van opdoen. En anders kun je altijd contact met mij opnemen ;) (via PM) en dan maak ik voor een leuk bedrag iets op maat voor je!

Kijk als voorbeeld bijvoorbeeld naar: www.auto*rijschool*mullender.nl (zonder de *). Deze website maakt perfect gebruik van de index. Daar staat kort op wat er allemaal te vinden is. Een beetje informatie, foto van het team (persoonlijk), reacties van geslaagden en onder aan het belangrijkste: "Vraag een proefles aan". Als mensen zo'n goede index pagina zien en daaronder meteen een call-to-action button zijn ze eerder geneigd om daar op te klikken dan bij jou website (no offence). De eerste indruk is namelijk het aller belangrijkst.

Ik hoop dat je iets hebt aan deze tips.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Normaal vind ik een te druk logo erg hinderlijk. Maar in deze situatie eigenlijk helemaal niet.

Ik heb niet het idee dat het logo kleiner moet, of anders. Omdat alle informatie in je logo klopt en niet té veel is.

Daarbij kan je van dit logo gemakkelijk een banner maken. Dus men herkent je logo direct in je banner (want je hoeft er niet meer bij te plaatsen in de banner, want dit is genoeg). Want in je logo geef je al duidelijk aan waar je website over gaat, dus als je een banner op een andere site wilt hebben weet men alleen met je logo al waar ze naar toe gaan. Daarbij komt het puntje herkenbaarheid dan juist goed van pas. Want als men je banner ziet en later eens op je site komen denken ze: 'hé, bekend. laat ik registreren'.

Ik vind het er echt goed uit zien allemaal!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Computercriminaliteit is lastig te bewijzen. De kans is groot dat er niets aan de hand is. Want bewijs is vaak niet eens genoeg, want dan is er nog de vraag of er opzet in het spel is.

Belangrijke vraag: Wordt je aangeklaagd volgens het strafrecht of via burgerlijk recht? Hier zit namelijk een erg groot verschil in.

Stuur me anders even een PM, dan kan ik je misschien wel verder helpen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik ken Deviantart. Ik heb daar al contact gelegd met meerdere mensen. Alleen ik vroeg het hier even op ICTScripters om misschien meer mensen tegen te komen die op regionaal niveau te vinden zijn.

@ Thjeu
    Ik zal je een pm sturen, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Qua 'software' is Windows toch wel het belangrijkste, of iig je OS.

Maar kom nou even, 30 euro is toch helemaal niets voor zoiets?

En er zijn volgens mij ook wel een paar (legale) manieren om goedkoop aan Office te komen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Ik ben op zoek naar een persoon die perfect kan tekenen en dit om kan zetten in een grafisch hoogstandje op de PC.

Hierbij kun je een beetje denken aan de tekeningen van MijnMaffia (alleen dan toch wat anders, iets gedetailleerder).

Het gaat om een nieuw project waar ik met een partner aan ga beginnen in de loop van 2013.

Budget is ruim beschikbaar, en ik begrijp dat dit ook een dure klus zal worden.

Ik zoek geen mensen die een leuke schets kunnen maken, ik zoek echt vakmensen. Dus ik ben vooral opzoek naar personen die zulke mensen kennen. Bij voorkeur Nederland, en bij voorkeur-voorkeur Noord-Nederland.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

@ ZiraX

Veel goedkoper.

Open een (zonder reclame te maken) topic op Sitedeals waarin je vraagt om dit zelfde (dus goedkope followers).

Vervolgens zullen meerdere partijen zich aanbieden en zorgen dat ze onder elkaars prijs gaan zitten. Zo krijg je een soort omgekeerde veiling, waar iedereen het laagst probeert te bieden.

Dit heb ik ook eens gedaan, ik zou je alleen niet de prijs kunnen geven. Het was in ieder geval vele malen goedkoper dan 10/100l.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Stuur mij maar even een bericht. Ik wil wel helpen omtrent de layout / gebruiksvriendelijkheid, bugs weet ik weinig van af.

En ik wil graag even melden dat iedereen hierboven even ophoudt met zeiken. Als het zo door gaat dan ga ik waarschuwingen uitdelen, want er staat wat er staat. Ga daar op in en wil je geld hebben reageer dan niet of stuur de TS een pm. En tegen de mensen die daar weer op gaan zeuren, hou ook gewoon op!

Edit Hamza-R: Ik heb heel wat waarschuwingen verkocht. Iedereen die meerdere malen offtopic ging heeft een waarschuwingspunt ontvangen. Ik waarschuw bramieboy100 bij deze onofficieel.
    Topic ook opgeruimd.

Vergeet in deze situatie ook zeker niet de topic 'genres' te bekijken. Ik persoonlijk heb namelijk geen verstand van php, dus hier zal ik ook niet op reageren omdat mijn reactie totaal niet relevant zou zijn. Je kunt beter 1 goede reactie hebben dat 10 nutteloze reacties. Ik wil niet zeggen dat het voor elk topic geldt, maar wel voor veel.

Met vriendelijke griet,
    Maks Jorritsma

Ze betalen weinig belasting, maar zorgen wel voor een enorme impuls voor de economie. De overheid zal er in eerste instantie niet veel aan verdienen (qua belasting), maar door het geld wat er in wordt gestoken (investeerders / adverteerders) wordt de algemene economie wel weer gestimuleerd.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Citaat

Like*skope*n.be.Met spijt in het hart doe ik ook deze website weg. De website past niet meer in mijn portfolio.

Begin bod: €100,-
    BIN: €300,-

Is dit inclusief de techniek die er bij komt kijken om deze likes / followers te leveren?

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

De waarde gaat inderdaad wel aanzienlijk omlaag aangezien de template niet uniek is. Toch denk ik nog wel aan 250-350.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

En waarom zouden wij uitgaan van jou lijst voor 5 euro terwijl er lijsten gratis zijn (die ik tot mijn beschikking heb) met honderden dropshippers (waarvan zo'n 90 Nederlandse dropshippers)?

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Veel social media websites willen hier iets aan gaan doen (om deze 'social media exchange' websites te voorkomen), dus ik ben bang dat het niet gaat werken.

Daarbij is deze markt al enigszins verzadigd.

Waarde zal dus niet hoog zijn.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Kwolfs is wel betrouwbaar, ik kan je alleen niet helpen. Heb momenteel geen PayPal tegoed.

Je kan trouwens ook gewoon betalen via een uitgestelde bankbetaling (heb je geen tegoed voor nodig, want dat gaat via je bank).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Dat klopt, maar er zijn verschillende doelen. Apple bijvoorbeeld wil juist niet dat er veel verkocht wordt om het product exclusief te houden. Als je het graag wilt hebben dan betaal je veel. Als je een goedkope mobiel wilt dan koop je toch lekker een oude nokia, simpel zat.

Daarbij kan je zeggen dat een game te duur is, maar het is gewoon een prijs. Zij bepalen de prijs en als jij dat wilt hebben dan betaal je dat.

De wereld is niet altijd eerlijk, dat geld hier ook voor.

Ik zeg daarbij eigenlijk niet dat men niet moet gaan downloaden, ik zeg alleen dat het (eigenlijk) moreel belachelijk is om mensen te haten omdat ze (eigenlijk terecht) een downloadverbod in willen voeren.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Als je hieruit geen keuze zou kunnen maken (lijkt me niet, zijn stuk voor stuk goede ontwerpers) dan kan ik me ook nog aanbieden.

Het bedrag is echter wel een punt waar ik het dan nog even met je over wil hebben.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

@ L. Groot

Het gaat hier om de juridische gevolgen die eventueel zouden kunnen voortvloeien uit de domeinnaam en of de source. Dat wordt duidelijk aangegeven en daar heb ik op gereageerd, omdat dat juridisch gezien gewoon niet mogelijk is.

Wanbetalers of eventuele niet voldane verplichtingen zijn altijd gedekt bij een overname (d.m.v. beroep op dwaling).