Posts by MJorritsma

Mag ik wat vragen?

Als je niet weet waar je over praat, praat dan niet mee.

1. Je moet eerst nog al je gegevens invullen van je creditcard, waar ik eerst wel wat zekerheid over wi... Daarom. Ik weet niet of er ineens na het invullen een belastingbedrag staat..

Je weet blijkbaar zelf ook niet waar je over praat, dus een beetje respect en/of waardering voor een idee is misschien op zijn plaats?

Daarbij is een website (dus ook Google) verplicht om de volledige prijs te melden (of ergens aan te geven wat de eindprijs zal zijn *BTW).

De kans is 99% dat het gewoon die 25 USD is en dan heb je dus genoeg aan 20 euro.

En zoals mensen hier al aangeven (wat je tot nu toe niet erg waardeert) is het misschien een idee om gewoon die van 30 te halen zodat je geen risico loopt.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

De studiefinanciering is van jouzelf. Afhankelijk van het inkomen van je ouders / voogden wordt er een basisfinanciering voor jou bepaald. Dit is een 'gift' en hoeft dus niet terug betaald te worden. Voor het ontbrekende gedeelte van de financiering (als je dus niet het maximale hebt en je ouders dus genoeg verdienen) is het de bedoeling dat de ouders daar voor opdraaien.

Het is dus eigenlijk niet de bedoeling dat in deze situatie je vader je studiefinanciering opeist.

Dat is zeker waar.

Het hoeft ook niet morgen klaar te zijn, maar het zou wel een enorme toegevoegde waarde zijn op ICT Scripters in de nabije toekomst.

En waar nodig zou er altijd hulp geboden kunnen worden zodat het meer een gezamenlijk project wordt.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik weet niet of het toegevoegde waarde kan hebben, maar misschien kan je eens een print screen maken met de 'details' erbij. Dat staat er namelijk onder, misschien staat daar informatie in waar iemand meer mee kan.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Als je serieuze volgers wilt hebben zal dit niet lukken. Veel bedrijven hebben je gegevens nodig om aan goede volgers te komen onder het motto 'volgen en hopen op een refollow'.

Ik ben verder niet op de hoogte van bedrijven die het op andere manieren doen (die er ongetwijfeld zijn). Zoek op google naar bedrijven en neem contact met hun op voor de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Op een witte achtergrond zou ik het iets donkerder maken, omdat je hiermee je mogelijkheden in je layout beperkt. Je wordt zo namelijk verplicht om ook een hele lichte layout te gebruiken.

Als je al een layout hebt, wil ik die graag even zien om een beter oordeel / advies te geven.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik mis een beetje spektakel. Het is een erg saai nummer zonder veel effecten. Misschien een idee om het wat meer op te bouwen als een house nummer. Dus rustig beginnen, opbouwen, opbouwen en dan op het laatst de beat erin laten slaan. Dan hebben mensen in ieder geval het gevoel dat er nog wat in komt. Ik vind het op dit moment meer een nummer voor een reclame filmpje.

De vraag is alleen, wil je ook die kant op gaan. Want mijn smaak ligt bij house /dance, maar als jij die kant niet op wilt kan ik er verder weinig kritiek op geven.

Een technische opmerking. Je maakt dit volgens mij in FL, zorg ervoor dat alles beter op elkaar aansluit, ik hoor namelijk dat het door een 'amateur' (sorry voor deze bewoording) wordt gemaakt omdat het geen lekker geheel vormt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, verder kan ik er niet op in gaan want ik houd me er weinig mee bezig (vroeger meer, want toen deed ik het zelf ook veel).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

@ Tieske

Ik heb net meerdere berichten verwijderd.

Zoals ik aangaf is dit per gemeente anders. In de gemeente Eindhoven kan het zijn dat het toegestaan is, maar dat is niet overal zo.

Daarom voor de laatste keer: Vraag toestemming of informeer in de betreffende gemeentes!

Hierna graag weer ontopic

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik heb de berichten omtrent vergunningen verwijderd.

Bij deze even de nodige informatie voor iedereen (wat in deze situatie nuttig kan zijn):

Huis-aan-huis flyeren is opzich toegestaan (zolang het binnen bepaalde perken blijft). Kanttekening hierbij is dat mensen het wel moeten aanvaarden (denk aan de toestemming plaatjes Nee / Ja of Nee / Nee). Vraag hier overigens wel even voor extra informatie bij de gemeente, voordat je voor ongewenste verassingen komt te staan.

Flyeren in de stad is van zichzelf niet toegestaan. Je dient hiervoor toestemming te vragen bij de gemeente, zodat je niet voor vervelende verassingen komt te staan.

In een reactie stond: Als mensen het aannemen mag het toch gewoon? Nee! Het gaat om de gemeente niet om de personen die het aannemen.

Informeer dus voordat je gaat flyeren bij jou gemeente of dit toegestaan is!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Goede enquête, alleen ik miste soms de keuze 'weet ik niet' omdat er deels ook feitenkennis gevraagd werd waar ik geen antwoord op weet.

PS: Ik heb de enquête ingevuld.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Doe iets aan je template, deze is niet erg professioneel.

Daarbij, mag ik vragen waar jij vandaan komt? Want de website (waar het onderdeel van zou zijn) is in het Engels en volgens mij Russisch, dus dat komt erg raar over.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma