• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. MJorritsma

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by MJorritsma

  • Windows 8 Template

    • MJorritsma
    • 9 oktober 2012 om 23:17

    Dit is een Windows 8 versie die ik niet ken. De buttons van Windows 8 zijn veel strakker en scherper. Je moet ervoor zorgen dat de kleuren matchen met je achtergrond en dat is op dit moment niet zo. Daarbij vind ik dat 'skills' gedeelte erg amateuristisch ogen.

    Ook de icons zijn uitgerekt wat de kwaliteit verpest. Het lettertype is ook erg vaag in elkaar gezet.

    Check eerst Windows 8 wat beter en zorg voor een beter kleurenschema (wat ik hierboven ook al zag).

    Het idee is wel goed overigens!


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Paypal verzending

    • MJorritsma
    • 9 oktober 2012 om 14:01

    De oplossing is inderdaad om het via een Gift / Cadeau te versturen.
    Pas hier wel mee op, want het kan gebeuren dat Paypal de kwestie onderzoekt.

  • Webdesign - verbeterpunten/toevoegen of waarde

    • MJorritsma
    • 9 oktober 2012 om 09:47

    Ik zou de tekst uit die groene vakken halen en daar alleen icons houden, anders wordt het heel erg druk. Daarnaast zou ik de twee meest rechtse groene vakken ook links doen en dan dat zwarte vlak aan de rechter kant, dat ziet er al veel mooier uit denk ik.

    Daarnaast zou ik eerst even een subpagina maken (van bijvoorbeeld diensten), voordat wij vertellen wat er nog bij moet komen.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Cookie wet

    • MJorritsma
    • 8 oktober 2012 om 12:39

    @ Koen

    Zou ik ook doen hoor. Er is weinig duidelijkheid over voor wie deze web geldt, dus daar wordt je waarschijnlijk toch niet mee gepakt. Zou je wel gepakt worden, blijft Nederland het land der waarschuwingen dus krijg je denk ik geen boete o.i.d.

    Toch raad ik je aan om het gewoon te doen. Het scheelt ons niets, je accepteert het 1 keer en je bent klaar. Daarbij kan het zo zijn dat je meer vertrouwen opwekt op deze manier bij nieuwe leden (aangezien je je goed aan de wet houdt).


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • [CHECK] Eerste logo/design

    • MJorritsma
    • 8 oktober 2012 om 12:00

    Cijfer:
    4/10

    Goede punten:
    De achtergrond en afhankelijk van het genre het Lettertype

    Verbeter punten:
    - Het is veel te druk (zorg er dus voor dat het wat minder wordt). Je hebt nu namelijk (1) de tekst, (2) de slogan, (3) de php haakjes en (4) die rare fratsen op de achtergrond.
    - Bij goede punten heb ik het lettertype toegevoegd. Dit kan namelijk een goed punt zijn, maar als het echt de bedoeling was dat dit voor ICTScripters was, moet je deze veranderen, aangezien het te 'Maffia' is.
    - Zwarte tekst is heel erg irritant met deze achtergrond. En wil je wel zwart gebruiken, dan moet je geen lichtblauw gebruiken. Er mag kleurverschil in zitten, maar op dit moment is het blauwe té erg aanwezig. En dan is de slogan ook nog blauw, waardoor er meer aandacht gaat naar de slogan dan naar de naam.
    - Nog andere schoonheidsfoutjes, maar daar laat ik je verder zelf achter komen, zodat je er beter van leert.

    Opmerkingen:
    Het begin is er, nu nog even afmaken en verder je best blijven doen!


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • 4/5 Beta testers gezocht!

    • MJorritsma
    • 7 oktober 2012 om 19:56

    Vergoeding aanwezig?

  • Logo ICTscripters

    • MJorritsma
    • 5 oktober 2012 om 12:39

    Vanavond heb je mijn inzending!


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • criminalspoint source

    • MJorritsma
    • 4 oktober 2012 om 14:40

    Beste,

    Ja die zijn er wel, volgens mij was er een op Webscripters.be (ik weet niet of dat nog bestaat, maar daar heb ik 't ooit gevonden).


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Psy- Gangnam Style

    • MJorritsma
    • 3 oktober 2012 om 23:22

    Ik zie dat de TS zelf een andere titel aan het nummer heeft gegeven, maar oké.

    Niet de beste plaat ooit, maar door het dansje en de gekke hype die er mee ontstaat ben ik het wel eens met de mensen die het leuk vinden. Ik ga er zelf ook wel los op, dus wat dat betreft weinig te klagen.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Moderatoren gezocht + Afscheid BrentVDH

    • MJorritsma
    • 3 oktober 2012 om 23:18

    Ik zal nog wat extra pagina's toevoegen, om het idee nog duidelijker te maken. Dus (@ J. Rijdes) de tijd zal zeker nuttig gebruikt worden!


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Moderatoren gezocht + Afscheid BrentVDH

    • MJorritsma
    • 3 oktober 2012 om 21:09

    Aan de andere kant is het ook zo dat kwaliteit hoger in het vaandel moet staan dan kwantiteit. Dus ik vind het wel belangrijk dat mensen hun beste kant moeten kunnen laten zien, ook al duurt dat iets langer.

    Desalniettemin is het wel jammer natuurlijk (ik zelf heb het al wel ingeleverd, daar niet van hoor...).


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Portfolio layout

    • MJorritsma
    • 3 oktober 2012 om 00:47

    Beste,

    Ik zie op je hoofdpagina dat je diensten vooral richting het Scripten gaan.

    Graag wil ik weten wat precies je diensten zijn, voordat ik dit goed kan beoordelen.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Top 10 Films

    • MJorritsma
    • 2 oktober 2012 om 18:25

    @ FreakALeak

    Citaat

    afkraken
    [regelmatig werkwoord]• er heel negatief over spreken of schrijven

    Volgens mij heeft afkraken een hele andere betekenis dan jij bedoeld. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand House of Wax in zijn Top 10 heeft staan, dat is dan weer mijn mening. Hij mag 'm best goed vinden (zijn mening), maar ik vind het een erg slechte film (mijn mening).

    Afkraken is hier dus totaal geen sprake van, dus begin daar a.u.b. niet over.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Logo ICTscripters

    • MJorritsma
    • 2 oktober 2012 om 16:29

    @ SkyNet

    Jij snapt de clue niet helemaal ben ik bang.

    Als iemand 30 euro voor een logo betaald is dat inderdaad weinig geld. Maar als jij logo ontwerper bent en een vriend vraagt je om een logo voor een schappelijk tarief, dan kan je 30 euro als een goede prijs bekijken.

    Aangezien Koen ons wel de mogelijkheid biedt om ons hier te uiten op deze community vind ik dat je deze prijs ook moet accepteren.

    Ik heb persoonlijk al aardig wat inkomsten vergaard met dank aan ICTScripters (en natuurlijk vooral Criminalspoint), dus iets terug doen voor zo'n tarief is niets mis mee naar mijn mening.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Top 10 Films

    • MJorritsma
    • 1 oktober 2012 om 16:17

    Jordi,

    Welke 12 films?


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • muziek

    • MJorritsma
    • 30 september 2012 om 23:45

    Je moet contact opnemen met de Producer, in dit geval Disney Channel? Dit is niet heel erg moeilijk hoor, want daar hebben ze wel een speciale afdeling voor aangezien ze dagelijks zulke vragen krijgen.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Top 10 Films

    • MJorritsma
    • 30 september 2012 om 23:41
    Citaat

    The house of wax

    Are you serious? Erg slechte film...

    Top 5:
    1. Inside man (veruit bovenaan!)
    2. Taken
    3. 12 rounds
    4. Righteous Kill
    5. Sweet november

    Dit zal niet altijd mijn top 5 zijn, maar dit komt eigenlijk als eerste in mij op. De top 3 staat overigens wel vast.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Logo ICTscripters

    • MJorritsma
    • 30 september 2012 om 23:28

    Leuke actie Koen. Ik zal zeker even bezig gaan en een inzending sturen.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • Moderatoren gezocht + Afscheid BrentVDH

    • MJorritsma
    • 30 september 2012 om 23:12

    Ik had al gereageerd via mijn mobiel maar mijn internet viel weg, vandaar mijn late reactie.

    Natuurlijk wil ik de moderators bedanken voor het vertrouwen. Daarnaast zal ik mijn best doen om me te bewijzen en ik denk dat ik hiermee voor alle geselecteerde leden spreek.

    Ik zal me de komende 2 dagen bezig houden met een ontwerp voor de mogelijke (toekomstige) mobiele website / app voor ICTS.


    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Te koop wegens tijdgebrek.

    • MJorritsma
    • 27 september 2012 om 16:19

    Als ik jullie was zou ik dus niet voor de Crimegame gaan.

    Kijk eerst de prijzen maar even die hij onmogelijk kan aanbieden!

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design