Posts by MJorritsma

Beste,

Het oogt op het eerste gezicht mooi, strak en erg clean. De vraag voor mij is alleen wat de bedoeling is van de template? Voor wat voor website is het ontworpen? Want dat kan ik er niet direct aflezen. Mensen willen zien wat ze krijgen als ze op de website komen en als het bij deze template blijft zul je eerst de tekst moeten lezen voordat je weet waar je aan toe bent. Er zijn goede artikelen te vinden via google die precies aangeven waar je rekening mee moet houden, dit raad ik je wel aan.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Dit is een Windows 8 versie die ik niet ken. De buttons van Windows 8 zijn veel strakker en scherper. Je moet ervoor zorgen dat de kleuren matchen met je achtergrond en dat is op dit moment niet zo. Daarbij vind ik dat 'skills' gedeelte erg amateuristisch ogen.

Ook de icons zijn uitgerekt wat de kwaliteit verpest. Het lettertype is ook erg vaag in elkaar gezet.

Check eerst Windows 8 wat beter en zorg voor een beter kleurenschema (wat ik hierboven ook al zag).

Het idee is wel goed overigens!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Ik zou de tekst uit die groene vakken halen en daar alleen icons houden, anders wordt het heel erg druk. Daarnaast zou ik de twee meest rechtse groene vakken ook links doen en dan dat zwarte vlak aan de rechter kant, dat ziet er al veel mooier uit denk ik.

Daarnaast zou ik eerst even een subpagina maken (van bijvoorbeeld diensten), voordat wij vertellen wat er nog bij moet komen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

@ Koen

Zou ik ook doen hoor. Er is weinig duidelijkheid over voor wie deze web geldt, dus daar wordt je waarschijnlijk toch niet mee gepakt. Zou je wel gepakt worden, blijft Nederland het land der waarschuwingen dus krijg je denk ik geen boete o.i.d.

Toch raad ik je aan om het gewoon te doen. Het scheelt ons niets, je accepteert het 1 keer en je bent klaar. Daarbij kan het zo zijn dat je meer vertrouwen opwekt op deze manier bij nieuwe leden (aangezien je je goed aan de wet houdt).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Cijfer:
    4/10

Goede punten:
    De achtergrond en afhankelijk van het genre het Lettertype

Verbeter punten:
    - Het is veel te druk (zorg er dus voor dat het wat minder wordt). Je hebt nu namelijk (1) de tekst, (2) de slogan, (3) de php haakjes en (4) die rare fratsen op de achtergrond.
    - Bij goede punten heb ik het lettertype toegevoegd. Dit kan namelijk een goed punt zijn, maar als het echt de bedoeling was dat dit voor ICTScripters was, moet je deze veranderen, aangezien het te 'Maffia' is.
    - Zwarte tekst is heel erg irritant met deze achtergrond. En wil je wel zwart gebruiken, dan moet je geen lichtblauw gebruiken. Er mag kleurverschil in zitten, maar op dit moment is het blauwe té erg aanwezig. En dan is de slogan ook nog blauw, waardoor er meer aandacht gaat naar de slogan dan naar de naam.
    - Nog andere schoonheidsfoutjes, maar daar laat ik je verder zelf achter komen, zodat je er beter van leert.

Opmerkingen:
    Het begin is er, nu nog even afmaken en verder je best blijven doen!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Ja die zijn er wel, volgens mij was er een op Webscripters.be (ik weet niet of dat nog bestaat, maar daar heb ik 't ooit gevonden).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Ik zie dat de TS zelf een andere titel aan het nummer heeft gegeven, maar oké.

Niet de beste plaat ooit, maar door het dansje en de gekke hype die er mee ontstaat ben ik het wel eens met de mensen die het leuk vinden. Ik ga er zelf ook wel los op, dus wat dat betreft weinig te klagen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Aan de andere kant is het ook zo dat kwaliteit hoger in het vaandel moet staan dan kwantiteit. Dus ik vind het wel belangrijk dat mensen hun beste kant moeten kunnen laten zien, ook al duurt dat iets langer.

Desalniettemin is het wel jammer natuurlijk (ik zelf heb het al wel ingeleverd, daar niet van hoor...).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Ik zie op je hoofdpagina dat je diensten vooral richting het Scripten gaan.

Graag wil ik weten wat precies je diensten zijn, voordat ik dit goed kan beoordelen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

@ FreakALeak

Citaat

afkraken
    [regelmatig werkwoord]• er heel negatief over spreken of schrijven

Volgens mij heeft afkraken een hele andere betekenis dan jij bedoeld. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand House of Wax in zijn Top 10 heeft staan, dat is dan weer mijn mening. Hij mag 'm best goed vinden (zijn mening), maar ik vind het een erg slechte film (mijn mening).

Afkraken is hier dus totaal geen sprake van, dus begin daar a.u.b. niet over.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

@ SkyNet

Jij snapt de clue niet helemaal ben ik bang.

Als iemand 30 euro voor een logo betaald is dat inderdaad weinig geld. Maar als jij logo ontwerper bent en een vriend vraagt je om een logo voor een schappelijk tarief, dan kan je 30 euro als een goede prijs bekijken.

Aangezien Koen ons wel de mogelijkheid biedt om ons hier te uiten op deze community vind ik dat je deze prijs ook moet accepteren.

Ik heb persoonlijk al aardig wat inkomsten vergaard met dank aan ICTScripters (en natuurlijk vooral Criminalspoint), dus iets terug doen voor zo'n tarief is niets mis mee naar mijn mening.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Je moet contact opnemen met de Producer, in dit geval Disney Channel? Dit is niet heel erg moeilijk hoor, want daar hebben ze wel een speciale afdeling voor aangezien ze dagelijks zulke vragen krijgen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Citaat

The house of wax

Are you serious? Erg slechte film...

Top 5:
    1. Inside man (veruit bovenaan!)
    2. Taken
    3. 12 rounds
    4. Righteous Kill
    5. Sweet november

Dit zal niet altijd mijn top 5 zijn, maar dit komt eigenlijk als eerste in mij op. De top 3 staat overigens wel vast.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik had al gereageerd via mijn mobiel maar mijn internet viel weg, vandaar mijn late reactie.

Natuurlijk wil ik de moderators bedanken voor het vertrouwen. Daarnaast zal ik mijn best doen om me te bewijzen en ik denk dat ik hiermee voor alle geselecteerde leden spreek.

Ik zal me de komende 2 dagen bezig houden met een ontwerp voor de mogelijke (toekomstige) mobiele website / app voor ICTS.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma