Dit is een Windows 8 versie die ik niet ken. De buttons van Windows 8 zijn veel strakker en scherper. Je moet ervoor zorgen dat de kleuren matchen met je achtergrond en dat is op dit moment niet zo. Daarbij vind ik dat 'skills' gedeelte erg amateuristisch ogen.
Ook de icons zijn uitgerekt wat de kwaliteit verpest. Het lettertype is ook erg vaag in elkaar gezet.
Check eerst Windows 8 wat beter en zorg voor een beter kleurenschema (wat ik hierboven ook al zag).
Het idee is wel goed overigens!
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl