Posts by Jeroen

    Jongens wie kan voor mij hoger lager aanpassen?


    Opdracht: Hogerlager bedragen moeten hoger.


    Het is in Flash. Kan je dit? stuur dan een privebericht naar me.


    Budget aanwezig.


    Groeten,


    Jeroen

    Beste CP'ers


    Ik ben met spoed opzoek naar een scripter die mijn scipt kan beveiligen tegen cheat engine.


    Een paar rot gastjes op mijn Maffia spel hebben met dit programma hun power omhoog gehaald.


    Ik blijf ze maar bannen maar ze komen steeds terug.


    Wat kan ik hier aan doen of wilt iemand mij hierbij helpen.


    budget aanwezig


    Reageer aleen als je me kan helpen zelf heb ik geen verstand van scripten anders was ik hier niet.


    Goeten,


    Jeroen

    Beste cp'ers,


    Ik ben op zoek naar een leuke outgame voor mijn banditi source.


    Graag ook gelijk eropzetten als het kan mijn budget is 50 euro:D


    Groeten,


    Jeroen

    Ik ben op zoek naar een scripter voor mijn banditi script die de volgende bugs kan oplossen.


    Databaseprobleem:
    Als er te veel leden online zijn wordt de site extreem traag omdat er onnodig veel verkeer wordt gemaakt met de database. Bijna alle verbindingen met de Db zijn met (Select *). Dit kan worden geoptimaliseerd zodat de queries kleiner worden.


    Bepaalde leden kunnen door het hacken of iets dergelijks onbeperkt geld en power hebben. Dit moet beter beveiligd worden.


    Als je denkt dat je deze bugs kunt oplossen en daarbij vertelt voor hoeveel je het zou willen doen zou ik het fijn vinden.

    Als iemand een vrijwel bugloze script heeft graag contact met me opnemen. Ik heb wel een ruime budget hiervoor liggen.


    De site wordt extreem traag omdat er te veel onnodige verbinding wordt gemaakt met de DB. De onnodige verbindingen en de Select * moet geoptimaliseerd worden.


    Sommige leden kunnen door middel van hacken of iets dergelijks oneindeloos veel geld en power hebben. Dit probleem moet ook opgelost worden.


    Als je deze twee bugs kunt oplossen ook graag contact opnemen

    Ik heb een aantal websites opgezet op de banditi script alleen zaten er hier heel veel bugs in.
    Als voorbeeld werd het site extreem traag als er meer dan 20 mensen online het spel speelden.


    Ik zoek naar iemand die een bugloos banditi script heeft en deze aan mij kan doorverkopen.


    Als je een scripter bent en denkt dat je de bugs voor mij tegen een vergoeding kunt unbuggen dan kan je ook contact opnemen met mij.

    Hallo allemaal,


    Ik had een opdracht gegeven aan Alex Ruter om mijn site te gaan optimaliseren en na 3 dagen moest deze af zijn. De afspraak was om direct vooruit te betalen, omdat hij een bekende persoon op CP is en dit heb ik helaas gedaan.


    Nou na ruim een week heb ik nog steeds niets ontvangen en ook niks gehoord van hem.
    Voor de jongens die iets aan hem willen laten doen dus gewaarschuwd. Betaal achteraf!

    Citaat van cri

    Larisgoed, met alle respect voor uw werk, maar OSbanditi is even bugged als de gewone banditi.


    Ik ben momenteel bezig met updates en enkele zelf gemaakte scripts, als ik hiermee klaar ben, geef ik u mijn link Jeroen via Pm.


    Zoekt u dringend een ervaren scripter, check sitedeals of tbforum. (ik raad u een meerderjarige persoon aan;) )


    Bedankt voor je tip en als je spel af is graag een pm.