Die php inviter werkt bij mij wel alleen als je bijvoorbeeld [email protected] hebt dan doet die [email protected] die voor de streepje pakt die niet.
en het moet geen ctt file zijn van msn zelf gewoon in kladblok elke regel een mail
Die php inviter werkt bij mij wel alleen als je bijvoorbeeld [email protected] hebt dan doet die [email protected] die voor de streepje pakt die niet.
en het moet geen ctt file zijn van msn zelf gewoon in kladblok elke regel een mail
Ik vind het mooi gemaakt alleen die gele buttons zouden die anders kunnen want komt bij mij te vel over
Maar een toppie lay
Ik zie dat er aantal mensen bezig zijn met de criminolz updates.
Maar als iedereen klaar is zou er dan 1 persoon alle scripts willen inbouwen. dat er geen verwarring komt. en dat hij het dan als Criminolz V1 Uitbrengt.
Dank u wel aan alle updaters etc.
Ik ben geen scripter dus sorry dat ik geen updates kan uitbrengen.
En dit aub niet opvatten dat het moet maar mag.
ik heb geen bug gezien als goed is. maar misschien anderen moet je even afwachten
is een help systeem niet handig voor in de game? of voor report bijvoorbeeld
dankjewel cwcw:D
alexruter en larsisgoed9 vragen er niet meer mensen naar iets bv admin paneel waarom hebben jullie daarop niks te zeiken dan?
Jullie jagen nieuwe leden weg sorry maar het is zo
:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D
omdat mijn eerste post al bij jullie zo negative opkwam
Nou uhm het is afkomstig van rnb zangers mischien dat er paar nummers van echte artiesten zijn
maar daar vroeg ik niet om hebben jullie tips of ideetjes misschien:)
misschien:P
Hallo,
Ik heb al een tijdje http://www.sevan0.com, het is geen criminals maar een R&B Beluister site. Nu is mijn vraag aan jullie wat zou ik er nog bij kunnen doen wat voor updates. hebben jullie misschien nog ideeen?
Dank u wel:)
mp3 werkt even niet dat jullie dat even van te voren al weten.
zoals jullie zien maakt willem de missies al(xD)
en dankjewel botmen + respect voor zulke leden:D
nou als die dat niet wilt doet die dat toch niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 14:21:57:
nee ik hoef niks meer van jullie toch bedankt.
Als ik dat kon zou ik dat met genoegen doen.
maar blijkbaar kan ik dat niet.
En het was maar een vraag hoor.
mag ik niet iets zeggen, wat ik zelf niet kan en dat ik hun werk respecteer?
Sorry maar als jullie zo tegen over andere leden vind ik het respectloos.
Ik ga niet verder in discussie met jullie.
Ja, maar ik heb echt respect game projects dat je hem hebt vrijgestelt. als TimD zijn V1 wou afmaken zou mooi zijn want als goed is had die er al best veel updates ingestopt. en opeens aflasten vind ik erg jammer.
Ik was superblij toen ik zag dat hij updates zou aanpassen, maar blijkbaar gaat het niet door:(
Als game-projects tijd heeft voor een aantal updates zou me ook tevreden maken en vele anderen
waarom geef je het op man, kom op ga verder dan maak je veel leden mee blij:D:D