nice programma
Posts by ssjharry
-
-
echt jammer hopelijk maak je wel weer een comeback
-
deze site lijkt verdraaid veel op gamespot.com
-
hallo cp'ers ik zoek een gratis online soccer manager om hem om te bouwen en dan maak ik er een opensource van die ik zal blijven updaten en mijn skillz te verbeteren.
mvg,ssjharry
-
ik speel al battlefield heroes vanaf de closed beta en mijn naam is dewea
-
zou ik ook de download link mogen
-
Naam: henry
Leeftijd: 16
Ervaring: heb veel geholpen op forums en was forum mod op gratisscripts.net
Waarom wil je solliciteren: ik zoek iets om te doen en jij hebt iets wat ik wel leuk vind om te doen
Hoeveel uur online: minimaal 4a 5 uur per daghopelijk is dit voldoende anders moet u me maar contacteren via pb
-
Als je het een beetje goed aanpakt speel je ook WoW gratis of ijji games met gratis gcoins
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 21:20:56:Citaat van LaereshRunes of Magic.
Goeie RPG, veel opties.
Enige wat je kan doen is dmv betaling items etc kopen.
Deze kan je ook gewoon halen door het te spelen, in tegenstelling tot zooi als Runescape en vele andere mmo's.
Ziet er ook nog eens goed uit en de features zijn niet gek.
Hope dat je er wat aan hebt.Runescape is niet zooi want je kunt via java je bot instellen enzo en je hebt binnen een dag of je wc en je strenght enzo op 99
-
ik had een derby senda sm uit 2003 die reed 120 (HPI en ander uitlatjes en ander spruitstuk enzo.)
nu heb ik een honda MT5 met 125 CC blok rijd ongeveer 140 en die wil ik weer verkopen en neem ik weer een senda sm frame en bouw ik er zelf eentje met mijn pa.
en ik kan aan goedkope onderdelen kopen voor brommers wil je een link pb me maar[offtopic]thommie 1 ding die uitlaten van een earox moet je er af halen want door die standaard uitleten rijden ze belabberd en kost het je meer benzine koop een Yamaha Aerox metrakit pro race uitlaat ik kan er goedkoop aankomen en aan andere aerox onderdelen pb me maar en ik geef je een link[/offtopic]
-
google vind je makelijk en snel heel veel.
dus ik zou wel eens weten wat voor google jij gebruikt want ik heb al een paar links met zo'n script
-
de laatste tijd gaan de layouts wel heel goedkoop weg je hebt er veel meer uren in gestoken dan 5 euro
-
-
ja die uitbreiding van gta die eraan komt (the ballad of gay tony lijkt me wel geinig)
-
ja hoe kom je in de z-list
-
ik speel nu ook een andere geinige game.
street legal racing: redline 2.3.0
-
ja ik speel de laatste tijd ook veel A.V.A
-
welke games spelen jullie in je vrije tijd.
ik
street legal racing redline
Wow -
hier is de fout
PHP
Toon MeerFout SQL-query: -- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `scooters` -- INSERT INTO `scooters` ( `owner` , `schade` , `waarde` , `soort` , `id` ) VALUES -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabelstructuur voor tabel `shoplogs` -- CREATE TABLE IF NOT EXISTS `shoplogs` ( `shopid` int( 255 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT , `login` varchar( 255 ) NOT NULL , `ip` varchar( 255 ) NOT NULL , `date` date NOT NULL , `wat` varchar( 255 ) NOT NULL , `hoeveel` varchar( 255 ) NOT NULL default '1', `power` varchar( 255 ) NOT NULL , `geld` varchar( 255 ) NOT NULL , `bijaf` varchar( 255 ) NOT NULL default 'Erbij', PRIMARY KEY ( `shopid` ) ) ENGINE = MYISAM DEFAULT CHARSET = latin1 AUTO_INCREMENT =5011; MySQL retourneerde: Documentatie #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'CREATE TABLE IF NOT EXISTS `shoplogs` ( `shopid` int(255) NOT NULL auto_incre' at line 5
-
je kunt ook je xbox flashen en kun je gaan downloaden
-
dit is van osbanditi en hij geeft een error bij
PHP
Toon Meer-- Tabelstructuur voor tabel `scooters` -- CREATE TABLE IF NOT EXISTS `scooters` ( `owner` varchar(16) collate latin1_german1_ci default NULL, `schade` int(3) NOT NULL default '0', `waarde` int(255) NOT NULL default '0', `soort` int(5) NOT NULL default '0', `id` int(255) NOT NULL auto_increment, PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 COLLATE=latin1_german1_ci AUTO_INCREMENT=710 ; -- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `scooters` -- INSERT INTO `scooters` (`owner`, `schade`, `waarde`, `soort`, `id`) VALUES