is er dan nog een code vrij zoja zou ik um mogen?
Posts by ssjharry
-
-
mischien leuk om een car tune game te maken alleen dan de standaart opties niet uitgebreid heeft uwat te doen en er is een heel simpel car tune game.
dan kan de rest moeite gaan doen voor extra opties maar ut begin is er zeg maar al;) -
ik wil u ook wel helpen.
pm me mar als u me nodig heeft:cheer: -
je bedoelt een portofolio idee of heb ik ut verkeerd?
-
@lars
haha maakt niet uit ja correctie geven leren we allemaal weer van:cheer:
hopen dat zoiets niet gaat gebeuren dat zal wel een hele erge ramp wezen en vooral na wat er gebeurd met Tsjernobyl -
as ik op je site op link klik word ik doorgelinkt naar
http://new.street-mobs.be/ en die bestaat niet
dus denk dat je links moet aanpassen in je scripts:P
-
okok bedankt voor de tips ik gebruik nu camstudio trial en die werkt berebest(Y)
topic mag dicht:slotje:
-
goedenavond cpers.
ik zoek een screen capture programma voor me pc.
betaald of gratis maakt niet en.
en het zou mooi wezen als jullie erbij zouden willen vermelden waarom ik die programma zou downloaden/kopen.mvg, ssjharry
-
ik wil ook wel best wat neerleggen voor die source.
maar coderen lijkt mij niets dan gaan mensen weer denken aan de crimesource/gamoking source en dan kunnen er veel afhaken
-
ja er komt ergen in februari een nieuwe samsung galaxy s met windows mobile 7 os erop
-
@Xreativ dan moeje naar berlikum bijna elk weekend wel hardstyle feest:cheer:
-
als ik u was zou ik eerst ervaring op doen en met een oud windows pctje ofzo beginnen met overclocken.
waneer u dit goed afgaat kunt u grotere stappen ondernemen.
weet u weinig of niks en denkt u het te weten door effe een artikel door te lezen dan kunt u binnenkort een nieuw samenstellen want dan beschadigd u uw hardware. -
joh terr0r was sarcastisch bedoelt(xD)
-
ja kan weze dat laser ut niet doet of kan weze dat hij mischien is geflashed (omgebouwd) dan komt dit soort dingen ook vaak voor
-
Superior : bedoel je poppers(xD)
neej joh pep os mooi joh ut hoeft voor mijn niet verslavent te weze maar eem af en toe.:cheer: -
ik ben er sws met een hele grote groep kameraden van te voren eem grammetje pep en feesten gaan we:cheer:
-
goedenmiddag cp'ers
ik ben begonnen met php te leren en nou had ik een vraag.
waar moet ik opletten kwa netheid/ kwa snel gemaakte beginners fouten.
+ tips zouden ook welkom zijn.
mvg, ssjharry
-
weet niet ken hem nie maar zou wel dneken :wie neemt nu cp over:P
wat zou je doen als je wist dat je nog maar 1 jaar 5 maanden 2 weken 4 dagen 22 uur en 12 seconden te leven had?
-
ja dit is um bedankt:)
topic mag gesloten worden:slotje:
-
hallo iedereen ik had een vraagje.
weet een van jullie hoe dit nmmr heet?
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.degene die het nmmr geplaatst heeft antwoord maar niet terug1
mvg,ssjharry