Posts by cpu

Citaat van Luc

Even een vraagje, wat krijg ik allemaal bij deze layout als ik hem koop? Nog 1 probleem ik ben vrijdag 1 weekje weg.

Met vriendelijke groet, Luc

U krijgt de bestanden met doorverkoop rechten.

Citaat van Schwarzkopf

heb je voorbeeld van outgame ?

Er zit geen outgame bij.
    Maar wie het meeste bied op de layout, kan ik misschien wel als cadeau er een outgame bij geven.

Omschrijving product:
    Layout inclusief basing geschikt voor banditi.

Voorbeeld:
    http://www.playxl.be

Startbod:
    5

Opbieden met:
    2

Buy-now/prijs:
    10

Waarom verkopen:
    Gemaakt voor de verkoop

Betaalwijze:
    Overschrijving | Bellen (+ 1euro )

Hallo, ik heb een vraagje..

Wanneer word de 'bandiet' source hier op criminalspoint gegooid.

Of word er nog aan gewerkt ?

Mvg,
    Renau

Bedankt het probleem is opgelost nu.

Alex ik kan zelf ook wel scripten, maar ik dacht.. Misschien gad iemand al een oplossing ? xD

Maar toch bedankt voor een snelle antwoord.

Hallo, ik heb nog altijd een probleem met het forum bug , namelijk de F5 bug (100 topic's in zo veel tijd.)

Ik heb de de code wat mooi geplaats zo dat jullie er beter uit kunnen lezen.

Want ik moet toegeven, hoe het eerst was.. kon op deze momenten wel verdwalen in een bos ! :D

Posting.php

Citaat van Luc

Ik zou een skin aanroepen via de database. Dat wanneer ze bijv de layout blauw kiezen, je dat word opgeslagen in de database. Zodat wanneer iemand naar dat account gaat gelijk deze template/layout ziet.

Met vriendelijke groet,

Luc

Heeft u dan zon script dat via een database werkt ?

Met vriendelijke groet,
    Renau

Hallo,

Ik ben namelijk op zoek naar een soort van skin systeem.
    Het is de bedoeling dat ik bijvoorbeeld templates kan toevoegen aan het systeem , en dat bijvoorbeeld leden van men website een layout kunnen kiezen en kan instellen als startpagina.

Ik heb het systeem nodig omdat ik bezig ben aan een project , waarin zich dus ook een profielen systeem zal in bevinden. Met het skin systeem zou ik templates willen maken/laten maken voor hun profiel pagina.
    Zo dat ze een eigen gewenste template kunnen kiezen en instellen voor hun profiel.

Mocht u bijvoorbeeld zon script in vooraad hebben,
    Gelieve me dan te contacteren via het onderstaand email adres.

***** stuur een pm

Met vriendelijke groet,
    Renau :)

Darsstar edit: geen email adres in een topic/post aub