Posts by djordyh

Dit is je script, Die zet je gewoon bij de ingame neer bij alle andere bestanden met als naam admin.php ;)

Vergeet hem niet te uploaden via je ftp programma. (als je de site al online heb staan dan he)

Citaat van insaneflame

Admin bij criminolz is Ja

PHP
    {if $admin == "Ja"}

Dacht ik weet het niet zeker ik ben ook geen held met php

Ow dat wist ik niet, meestal gebruiken ze daar levels voor.

Sorry d_men maar dit wist ik niet.

Ik zal hem even downloaden, dan kan ik even beter kijken.

Iniedergeval werkt dat stukje code zo:

PHP
    {if $admin == "255"}

Kijk $admin roept een stukje code in je script op dat zegt:

PHP
    mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `level`=

Dat stukje zegt dat hij kijkt in je database onder de tabel [users] en daarin kijkt hij naar de level. == "255" zegt dat als jouw level 255 is, je toegang hebt tot het admin menu.

Alleen moet ik even kijken, want niet elke spel gebruikt als admin 255.

Meestal is een normaal lid 1 en een admin 255 maar zoals ik al zei dat verschilt per spel.

Kan je meer uitleg geven? Bijvoorbeeld welke source.

En klopt dit wel?

PHP
    {if $admin == "Ja"}

Lijkt me raar dat je in je database daar ja hebt staan?

Daar is geen programma voor, het beste is gewoon een nieuwe account maken met de wachtwoord die je wilt en die wachtwoord van de database naar je account van nu kopiëren dat werkt wel.

Maar is een dreiging nou ook strafbaar of alleen als je daadwerkelijk een DDOS heb gedaan?

Want er is geen DDOS geweest dus dan weet ik zeker dat ik weer gerust adem kan halen.

Maar als een dreiging ook strafbaar is dan weet ik nou niet of ik al gerust kan zijn?

Citaat van jessewillem

@Ferhat, hij zit nu gewoon lachend mee te lezen. Maar ik vind diegene die dit doet heel erg laf, hij moet eerst maar eens duidelijk maken wat er aan de hand is, en dan zien we wel verder. Maar op deze manier ben ik direct al de geloofwaardigheid in dat spel kwijt.

Ik weet zelf ook niet wat zijn probleem is :S

Citaat van FerhatR

Wees gerust hij kan je niets doen.

Weet je dat zeker?

P.S het ergste is nog dat het een spel is met 1800 leden, en de site eignaar hier ook op CP zit.

Citaat van jessewillem

Als hij toegang heeft voor de DB wel, maar anders niet.

Maar is die eigenaar nu de hoster van jouw crime of mede-eigenaar, daar ben ik het nu even kwijt.

Hij is de eignaar, ik was alleen maar Game Moderator en toen werd ik Admin.

Citaat van jessewillem

Dat is leuk voor hem, want als je goed leest op jouw account op zijn server. Dus snijd hij zichzelf in de vingers.

Ja maar hij kan toch via de database alles verwijderen zoals de IP logboek.

(in het spel zit een functie voor laatste 20 IP waarmee je bent ingelogt, hier stond zijn IP bij. Dit kan hij bijvoorbeeld nu toch verwijderen via de database?)

Hey,

Op een spel dat ik speelde was ik admin, alles ging goed etc tot de eigenaar ineens heel raar ging doen.

Hij ging naar de database en veranderde mijn wachtwoord in de zijne, toen ging hij op de shout via mijn account schelden tegen iedereen, zodat het team mij zou bannen.

Dit is hem gelukt, dus ik ging kijken op het spel was ik ineens verbannen. Ik nieuwe acc aanmaken en daarop gegaan.

De site eigenaar kwam ertoen achter dat ik er was en deed toen het zelfde, maar dit keer dreigde hij met een DDOS op de shout op mijn account.

Dit werd op het nieuws gezet en er stond bij dat hij aangifte gedaan had.

Als hij dit echt gedaan heeft, wat moet ik dan doen? Want ik ben onschuldig.

Dankje!

Hey,

Ik was bezig met een wallie betaalmiddel via targetpay.com. Dit is allemaal gelukt etc maar er is één probleem. Als ik naar de wallie betaalmethode gaat dan krijg ik:

Transaction ID: 13036401
    URL: https://www.targetpay.com/wallie/start.php?trxid=13036401

Dus dan zou je de URL moeten kopiëren om naar de betaal scherm te gaan?? Hoe zorg ik voor een redirect in dit script?? :

Alvast bedankt!

Die whoopie is echt zielig. Ik speelde CrimeClub altijd en het was zo leuk. Hij heeft alles verziekt, dan blijkt dat hij zelf de hacker is van alles!? Veel mensen veel hoop in QC dat het niet neer gaat en maar bellen en bellen, en dan blijkt gewoon dat de maker ervan de verzieker is van de echte CC!

Ik vind dit echt zo zwaar zielig, en baal echt nog steeds dat crimeclub weg is..