Posts by djordyh

Als ik het goed begrijp dan kunnen ze dus nog gewoon door spelen ookal zijn ze dood?

Als je dit bedoelt, dan zit de bug niet in het moordsysteem maar in je config.php of index.php (weet niet wat banditi gebruikt want die heb ik zelf nog nooit gebruikt)

Citaat van W0utR

Zet gewoon wat padding op je div. (hou er rekening mee dat padding de breedte en hoogte van je div vergroot!!)

Dat heb ik nu, alleen nu is er bovenaan een stuk open. Als ik de height aanpas, pas hij de hoogte van benenden aan en blijft de boven stuk open, hoe fix ik dat?

Hey,

Ik kom ergens niet uit, als ik in me div tekst gaat plaatsen komen de eerste 2 letters over de rand van me layout heen die dan dus in me background komen te staan.

Hoe kan ik zegmaar een soort van "tekstvak" maken in me div?

Groetjes,

Citaat van Jbouwen

Waarom zeg je dit niet gewoon in het topic ;

Omdat dat hier niet echt mij vraag was dus dacht ik vraag het maar even via pb.

Het werkt trouwens

echt bedankt!

oeps, de

PHP
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">

vergeten

Hey,

Ik ben bezig met css te leren omdat ik dat ook graag wil kennen. Nou zit ik met een probleem, ik heb zegmaar een menu dat naast elkaar komt, er tussen komt nog een klein plaatje, maar nu krijg ik de menu bovenaan en dat kleine plaatje komt eronder te staan.

Hoe krijg ik dit naast de menu plaatje?

INDEX:

CSS:

hoe krijg ik dus de div sliced naast de div home?

Hey,

Een vriend van mij heeft een layout gemaakt, gesliced en een index.html van gemaakt. Nou heb ik een paar probleempjes die hij ook niet snapt.

Ik zelf ben echt geen ster in base en slice dus ik heb ik echt even jullie hulp nodig.

Dit heb ik nu:

dit zie je nu als je de website bezoekt, ja ook al dat wit!

Ik heb dus 2 probleempjes:

-Dat wit wil ik weg, background repeat in css hielp niet echt, de helft bleef wit.

-Als ik probeer tekst in te voeren, dan komt dat zegmaar lelijk onder de layout, maar niet waar het moet.

INDEX.HTML

Wat is er fout aan deze index.html? Ik weet het niet want heb echt geen verstand van base en slice.

Citaat van stan

He sukel,

Dit soort plaatjes worden met hand getekend daarna ingescanned in illustrator om kleur te geven. Als je niet kunt tekenen zul je een 3d programmatje voor de vormen moeten gebruiken.
    gr,
    Stan

Hey bedankt! Ken jij toevallig ook een 3d programmatja die een beetje goed is voor beginners?

Groetjes,

Beste,

Voor een aankomend spel van mij heb ik een soort van plaatjes nodig. Voorbeelden:

Dit zijn niet echt pixels, maar hoe word dit precies gemaakt?

En is er toevallig een forum of site voor dit soort plaatjes?

Groetjes,

Ja sorry ik begreep het zelf ook verkeerd.

Kijk bij de topic van de admin paneel die je had stond je admin menu, daar stond al

PHP
    <li><a href="index.php?p=massa">- Massa Bericht</a></li>

Dus dit script noem je dus massa.php en voeg je toe bij al je andere game scripts ;)

Citaat van d_men

Die mensen zijn gewoon dom(a) klein scripje maken is dat te veel gevraagt

Als je zo gaat beginnen gaat niemand je helpen..

Citaat van d_men

Ik ben net 4 dagen begonnen met php en ik begrijp er nog niet zo veel van ik heb een iets duidelijker uitleg nodig

Mvg,
    D_men(a)

Als beginner ken je denk ik eerder beginnen met een andere source, criminolz zit anders in elkaar dan andere crime games dus heb je mischien kans dat je het dalijk heel anders gaat leren.

Ik denk dat je beter kan beginnen met bijvoorbeeld de crimesource of criminals red.