Posts by djordyh

Beste,

Ik heb op mijn site een nieuwe functie gemaakt, een target systeem. Nu zit er alleen een hele nare bug in. Het is de bedoeling dat hij 1 iemand in de database pakt, en daarbij een beloning zet. Dit doet hij goed, alleen inplaats van dat hij 1 beloning pakt, pakt hij de beloning 104x.

Dit is de melding:

PHP
    Hij werkt....

Hij pakt dus 1 iemand, en die houd hij ook. Maar de beloning maakt hij 104x aan?

Dit is de script:

PHP
    Hij werkt....

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Beste,

Op mijn maffia spel heb ik een proxy block gezet, zodat mensen die op een proxy zitten niet kunnen inloggen en ook geen account aan kunnen maken.

Dit werkt, alleen er is een nadeel. Mensen die met hun mobiel willen inloggen, kunnen dat niet omdat het scriptje het blijkbaar ziet als een proxy.

Licht het aan het script, of aan de mobiel?

PHP
    if(@fsockopen($_SERVER['REMOTE_ADDR'], 80, $errorstring, $errno, 1))
    {
    	die('<strong>Jij maakt gebruik van een proxy! Dit is niet toegestaan!</strong>');
    }

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik was bezig met een soort target script, hier ga ik niet echt veel uitlegt over geven. Hij is nog niet af maar ik heb een rare error in mijn random functie.

Mijn script:

De error:

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''43, 2' at line 3

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''1725311, 1' at line 3

Zoals je ziet pakt hij wel iets random, maar wat is dan de error?

Bedankt

Bedankt! Hij werkt nu! Hij hoort automatisch te gaan via die bb maar door wat lars zij over echo dacht ik mis kan ik de nl2br wel een de $res toevoegen mis werkt dat, en ja hoor! Hij werkt nu.

Bedankt

Beste,

Mijn nl2br werkt niet. Als ik iets tikt komt het allemaal naast elkaar in mijn profiel, berichten of het forum.

Dit is mijn BB:

Wat mij ook opvalt is dat het natuurlijk naast elkaar komt, maar bij het editen ervan krijg ik bijvoorbeeld bij test enter test:

PHP
    testrnrnrntest

en in mijn profiel staat:

PHP
    test test

Maar het moet natuurlijk worden:

PHP
    test

test

Ik heb al veel codes geprobeerd zoals:

PHP
    $in = str_replace("\r\n", "<br />", $in);

Maar echt werkelijk niks werkt.

Hoe voeg ik dat precies toe in mijn forum stukje:

Hey,

Ik zag laatst een bug in mijn berichten, als ik bijvoorbeeld dit tikt:

PHP
    Beste leden,

welkom

Krijg ik in mijn bericht:

PHP
    Beste leden, welkom

Hoe zorg ik ervoor dat als ik in een bericht een enter gebruikt hij in het berichtje ook een enter weergeeft?

Hey,

Ik heb een cronjob dat elke 5 min afgaat, nou werkt alleen mijn TRUNCATE niet.

Nu blijft hij dus zegmaar elke 5 min de aantal hoeren die ik achter een raam wilt zetten geven, terwijl hij dat maar 1x moet doen, maar mijn truncate leegt de tabel niet :S

En ook met TRUNCATE TABLE werkt hij niet.

Kan iemand mij helpen?
    Met vriendelijke groeten,
    Sukel

Hey,

Ik zat aan een geluksrad te werken, alleen er zit een mega fout in, hij werkt met een random number alleen hij blijft steeds nummer 1 geven. Dit is de script:

Hij blijft steeds 25mil geven al druk ik 100x op f5. Ik snap er niks meer van? Ik heb alles geprobeerd.

Citaat van Kurene

Heb je op de andere pagina's gezet:

Edit:

Natuurlijk! Ik had een include gedaan i.p.v header.

Thx, hij werkt nu!

Hey,

Ik wou een offline pagina maken voor als ik bijvoorbeeld een reset houd. Nou werkt hij alleen niet, ik kan gewoon op alle pagina's komen terwijl hij alleen maar op de offline pagina moet komen. Wat is er fout aan deze code:

menus include is gewoon de menu en heel het spel zegmaar.

Weet iemand het probleem?

dankje!

Oeps, verkeerd gelezen ;p

zo iets had je waarscchijnelijk al, dit invoegen.