Posts by rickown

Hallo iedereen,

Heb een vraag over het volgende abonnement die ik wil gaan afsluiten voor 1 jaar.

Het gaat om dit abonnement.

Dit is inclusief
    100 min / 100 sms
    250 mb internet
    BlackBerry Service

Vragen:

Is 250 mb Internet genoeg voor dagelijks gebruik ? Zoals naar school gaan en op internet kijken/hyves/twitter ect.

Is abonnement goedkoop of juist hartstikke duur ?

Rick

Tieske

Nee had geen find my iphone geactiveerd.
    Heb het product registratie nummer ook niet opgeschreven.
    Maar mijn iphone is nu al geblokt.

Wat ik nu van plan ben:

Iphone/bb kopen op marktplaats en deze een half jaar gebruiken en netjes laten en deze over een half jaartje weer verkopen en dan de nieuwe iphone 5 nemen.

Rick

We hebben ook al een vriend gebeld die een tussen persoon is en die zei dat het op houdt omdat het overal buiten valt.

Hij vroeg ook aan ons of wij een verzekering hadden afgesloten maar dat had ik niet. Maar dit maakte niet uit zei die want die zijn tegenwoordig ook heel lastig met vergoeden.

Pas wanneer je in elkaar geslagen word, dan krijg je het vergoed.

Dus ja

Heb gebeld.

Ze vertelde mij dat ik het contract met 1 jaar kan verlengen en dan nieuwe iphone krijgen alleen hier aan zijn kosten verbonden.

De kosten waren 250 euro voor de mobiel en daarnaast komen er nog kosten voor het overzetten van contract en nog paar dingen en dan kwam je op bedrag van 350 euro en dan ging abbo kosten nog omhoog.

Ga toch maar een iphone kopen op marktplaats en daar mijn oude simkaart in doen. Is goedkoper plus houdt mijn eigen abbo.

Linkforsoad

Dat ga ik maandag doen. over paar uurtjes (1:09)

Heb gebeld met verzekering en die kunnen ons niet helpen.

Even goed op t-mobile site lopen kijken en hun hebben ook als je contract met 1 jaar verlengt en 70 euro betaald krijg je een nieuwe mobiel.

Daar ga ik vanmiddag maar even naar toe.

Heel erg bedankt! Aankomende maandag dan maar even een belletje doen

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties. Simkaart is geblokt en kan binnen kort een nieuwe bestellen met het zelfde nummer dat is wel heel erg fijn.

Heb de mobiel contract afgesloten bij studentmobiel en het gaat via tmobile wie kan ik dan beste bellen?

Citaat van Sourceshop

Ik hoop het, want heb al paar klanten met zelfde probleem gehad en politie aangifte brengt 9/10 geen oplossing jammer genoeg

en nu met mij abbo?

Citaat van Sourceshop

Niet mogelijk jammer genoeg, aangifte doen en dan wachten op iets die meestal nooit komt jammer genoeg.

Maandag even bellen met me verzekering, kijken of ik daar nog iets kan uithalen.

Hallo iedereen,

Mijn Iphone is gister gejat maar had geen verzekering omdat ik dit onzin vind, want als je hem verzekerd hebt krijg je vaak ook nog niks vergoed.

Maar mijn vraag is hoe krijg ik nu een nieuwe Iphone?

Had hem samen met een abbo, wat moet ik nu met deze abbo zonder iphone ?

Rick