Posts by Jorzwa

    Oke dankje! Ik zal de header aanpassen, en met het content heb ik een beetje een probleem ik kan niet heel goed basen, dus ik weet niet hoe ik hem 5px van elke kant afzet:$ Mischien kan iemand me daarmee helpen.

    Hallo,


    Ik heb een tijdje niks met jongerenplek.com gedaan dus dacht ik ik ga er weer wat mee doen. Dus ik heb een nieuw design gemaakt, dit is mijn 2de design die ik gemaakt heb, en mijn 3rde xhtml css valid base (kunne foutjes in zitten). Ik wil graag jullie mening. En als iemand nog ideeen voor de site heeft graag melden!


    Design: 1/10
    Evt waarde:


    Mvg, Jordy

    Hallo,


    Ik verkoop hier bij het domein gratismaffiagamr.nl.


    Eindigt op:
    05-10-2011


    Gehost bij:
    One2xs [gratis push]


    Betaal mogelijkheden:
    Paypal


    Bieden vanaf:
    5euro


    Buy now:
    20euro


    Ik heb nog niet veel bezoekers gehad omdat ik het nooit gepromoot heb of wat mee gedaan. Ook heb ik een officiele licentie van crimebuilder gekogt van zo'n jongen ook al weet ik nog niet zeker of die mij bedrogen heeft.


    Mvg, Jordy

    Je oude is veel mooier, overzichtelijker, simpeler geen winkelwagen gewoon uitzoeken bellen en je hebt het binnen. Daar hou ik wel van. Mijn tip hou het simpel niet te druk.;)

    ik weet dat het jouw ip is maar het domein is jouip.nl dus de logo blijft jou ip trouwens wat kan er nog bij nog verbeteringen?


    ik heb hem gebased en op jouip.nl gezet live preview http://www.jouip.nl vakken reken mee en hij is xhtml css valid

    daar kan altijd nog laatste 10topics inkomen ofzo of de laatste 10actieve topic ik denk dat dat gewoon een extraatje is voor uitbreidingen;)

    Hallo,


    Ik verkoop het domein Jongerenplek.com het systeem dat erop staat verkoop ik niet mee! Hij is gehost bij one2xs valt te pushen naar een andere. Het is een domein voor veel doel einden!


    Start bod:
    15euro


    Buy Now:
    75euro


    Veiling sluit 48uur na laatste bod.


    Betalen in paypal!

    ben jij de eigenaar van randomspel.be als dat zo is vond ik die layout van 2week terug het mooiste lekker simple en clean de is dat opzich ook wel