Posts by 8xdbx8
-
-
Citaat van Arneke123
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 22:23:56:
U zegt dat ik niet veel bezoekers heb, wel bij deze wil ik u vragen hoe u dit kan weten?
Dit lijkt mij logisch aangezien er geen mensen zijn die beweren hoger in de lijsten van een rpg te zijn gekomen door toedoen van uw tactiek van spelen. waardoor men minder vertrouwen krijgt in het "product" en hun geld liever ergens anders aan besteden.Als ik u geweest was zou ik een voorbeeld met een paar gratis tips, te download zetten voor een voorproefje van wat ze gaan kopen.
-
rond 8 uur
-
@ LHmedia
Dat is een goede, die mag van mij niet ontbreken(xD)[offtopic]Klik hier voor de geschiedenis van xD voor degenen die doelloos zijn onder ons.8-|[/offtopic]
-
Citaat van Snoopdogje
Dit mag toch niet is spam
Hij vraagt gewoon wat wij van zijn website vinden, wat er beter kan e.d.
@ ts
ik vind het een beetje onduidelijk wat je nou krijgt, een tip om rpg's te kunnen winnen.. maar wat voor een tip? En niet iedereen betaald iets zonder een voorbeeld gezien te hebben. -
twaalf uur werd
-
Ik vind ze echt heel vet...!
Kan je ze ook in kleine formaten maken dat je ze in msn enz. kan gebruiken?(a) -
in fotoshop..
Maak een gewoon afgeronde vierkant, evengroot als de afbeelding selecteer hem met het toverstokje, dan ga je naar de layer van de afbeelding, en daar heb je hem geselecteerd, verschuif hem en verwijder de hoekjes die dan blijven staan, en zet hem weer terug...Zo maak ik dit altijd.:p
-
Oow, het noorden van Gelderland.. Dat is een ander verhaal dan in het zonnige zuiden... :cheer:
Ik ben gisteren naar een optocht geweest ergens in Limburg. Daar heb ik voornamelijk zuurtjes gevangen.:}
-
- Dienste?
- tekoop?
- Afgemaakt projects?Lekker Nederlands allemaal...
Verder vind ik het wel een mooie header, maar de opties bij het menu zou ik verder uit elkaar plaatsen, en gelijk een voorbeeld van een mouse-over laten zien.
En nog even tikfouten verbeteren, kleur menu wijzigen, en Nieuwste Project plaatje passend maken in de afgeronde hoeken.
Score: 6.5/10
-
-
Zorgen dat er niet meer op de registratiecode geklikt hoeft te worden.
-
Xtreativ,
Dat effect zouden vast meer mensen willen leren, kan je er geen TUT van maken? :} -
Een logo maken? ik weet niet precies wat je bedoelt...:$
-
Om welke layout gaat het? dan hebben wij een beter beeld ofdat wij het kunnen realiseren
-
SkyNet
Niet als je een kopie van de ene source erin zet, + nog een lege database en dan is het misschien ook wel handig 1 met alle accounts informatie etc, anders moet je alsnog 2? aanmelden. -
SkyNet,
ook dat is toch niet zo ingewikkeld, 2 linkjes in een nieuwe pagina zetten naar wereld1 en wereld2, beetje mooi maken klaar is kees. -
Het beste maak je een subdomein met alle scripts van de huidige wereld. maar dan in het kader ven het nieuwe land.
-
Ik vond de layout al erg mooi.
De slice is ook erg goed gelukt, al zou ik de hele pagina in het midden zetten. Een vraagje, wat zou er moeten komen bij onze afgewerkte projecten? Een slideshow, links, plaatjes etc.?
EDIT:
Nog iets, ik zou de Lees meer... vetgedrukt maken, zo valt het meer op, en er ook een link ervan maken -
Oow juist, sorry, daar had ik niet op gelet. :$