Posts by K.Rens

Beste leden,

De volgende functies staan op dit moment open:
    - Promotor GameColl.com (alle projecten)
    - Moderator WebScripters.be
    - Scripter OnlineGameManager.com
    - Game lay-out designer OnlineGameManager.com

Bent u ouder dan 16, dan komt u in aanmerking voor deze functies.

Solliciteren kan door mij een privébericht te sturen waarin u zichzelf kort voorstelt, zeg wat u zoal kan en waarom u voor deze functie kiest.

Voor alle functies is gratis webhosting als beloning mogelijk en voor de promotor en OGM functie is er een maandelijks budget voorzien.

Voor CriminalsPoint zelf staan er momenteel enkel promotor functies open.

Alvast bedankt!

Citaat

Staat nieuws over op Google, Hyves gaat het verbieden. K.rens je dacht toch niet dat Buma gaat onderhandelen met Hyves, ook hyves staat niet boven de wet. Zou het zelfde zijn als dat rtl 4 toch in eens voetbal gaat uitzenden toewel Nederland 1 de rechten daar voor heeft.

Natuurlijk wel.
    Buma/stemra heeft geld nodig om nieuwe rechtzaken te kunnen aanspannen. Dit is een perfecte nieuwe inkomstenbron.

Dit is trouwens niet het enigste punt van discussie mbt de nieuwe regels van deze bedrijven: kindercreches moeten vanaf volgende maand ook rechten betalen op muziek om kinderen bv te laten inslapen!

Vroeger waren creches en kinderopvang vrijgesteld, nu niet meer.
    Pure geldklopperij...

Verder hebben naar mijn mening de bazen van Buma/Stemra een VEEL te hoog loon. Meer details hierover zijn terug te vinden op specifieke discussie sites hieromtrent (bv ook PCactive).

Dan blijft het probleem nog dat de meeste beginners niet eens naar de artikels gaan kijken...
    En zelfs gevorderden doen regelmatig niet de moeite te zoeken of te googlen!

Vrees dat dit een beetje in de aard van de mensen zit en dat er niet veel aan te doen valt.
    Wil eventueel wel overleggen met de crew om strenger op te treden bij de topic titels, maar echt titels gaan blokkeren per maand is mensen wegjagen denk ik.
    Veel mensen gaan het niet snappen: "Huh, wat is dat nu weer voor een stomme regel.
    Ik kan een topic niet starten omdat de titel al bezet is..."

Blijft een hekel punt...

Hyves gaat juist niks eraf halen, ga je nog wel zien.
    Als ze iets doen al, is het overleggen met buma/stemra om tot 1 vast tarief te komen voor alle sites.
    Als ze er een miljoentje tegenaan smijten zal bumake wel blij zijn.

+ Wat je vergeet is dat het telt PER domein!
    iets.hyves.nl is niet hetzelfde als iets2.hyves.nl => 2 verschillende sites en 2 verschillende domeinen.
    Is dus oneindig dubbel betalen.

Buma/Stemra heeft duidelijkheid verschaft over de tarieven voor het plaatsen van embedded players voor radio op websites. Volgens Buma/Stemra moet per stream een bedrag van 780 euro per jaar worden betaald.

De auteursrechtenorganisatie kondigde in januari van dit jaar al aan auteursrecht te gaan heffen op het embedden van muziekstream op commerciële websites, maar de tarieven hiervoor waren nog niet bekend. Joal Hoekstra van Buma/Stemra heeft nu tegenover de website Radio.nl duidelijkheid verschaft over de embedded player-tarieven.

Volgens de tariefkaart geldt het jaartarief voor elk radiostation dat via de embedded player op een website wordt aangeboden. Dit zou betekenen dat een eigenaar van een website met 50 radiostations per jaar 39.000 euro moet afdragen aan Buma/Stemra. Radio.nl claimt dat het volgens deskundigen met deze hoge tarieven niet mogelijk is om dergelijke website kostendekkend te exploiteren.

De extra inkomsten komen Buma/Stemra goed uit. De organisatie maakte in mei dit jaar bekend over 2008 10,4 procent aan kosten in te houden op de in totaal 140 miljoen euro geïnde auteursrechten vanwege teleurstellende beleggingsresultaten. In 2007 was dit dit percentage nog 1,2 procent.

Bron: tweakers

Dit wil dus zeggen dat als je html laat toepassen op je site, dat je dan moet oppassen dat je gebruikers geen radiostation's plaatsen op "hun" site...
    Niet te beheersen, tenzij je alle ineens blokkeert...

Zielig van je CB, als er dingen illegaal verkocht worden, moet je het team er op wijzen.
    Niet zelf wetten gaan breken!
    Dit is trouwens strafbaar.

Vind het vrij kinderachtig, ons testen...

CP ubb stond er enkel in ie8 en bepaalde versies van FF.
    Heb dat gisteren meteen binnen de 10 minuten gefixed.
    Je was me iets te snel af. (xD)

12-06-09 - K.Rens
    Smilies worden vanaf heden ingevoegd op de plaats van de cursor, in plaats van achteraan het bericht.

12-06-09 - K.Rens
    De titletag van de ubb codes geeft nu correct aan welke ubb tag wat doet.

Zoals jullie hebben kunnen zien heeft Wouter zichzelf weer eens overtroffen met enkele nieuwe updates!

Zo is er nu een totaal nieuwe bb code menu, waarmee je een nieuw bericht kan toevoegen en werken accenttekens normaal weer correct (é).

Verder wordt er in de achtergrond ook gewerkt aan highlights, maar jullie zien binnenkort vanzelf wel wat dit wil zeggen.

Onze nieuwe server is verder geleverd en alle betaalde webhosting klanten worden nu verhuisd naar deze nieuwe webserver.
    CriminalsPoint (samen met alle andere projecten van GameColl zelf) krijgt binnen een kleine maand hun eigen server, dit zodat onze websites gescheiden staan van de klanten.
    Nieuwe serverdata: quadcore, 4 Gig ram.
    Meer informatie hieromtrent krijgen jullie zeker de komende weken.

Bedankt voor jullie steun en vertrouwen,
    CriminalsPoint draait goed. (h)

Edit:
    12-06-09 - K.Rens
    Smilies worden vanaf heden ingevoegd op de plaats van de cursor, in plaats van achteraan het bericht.

12-06-09 - K.Rens
    De titletag van de ubb codes geeft nu correct aan welke ubb tag wat doet.

14-06-09 - K.Rens
    Alle pagina navigatie knoppen in het forum werken nu correct.

Beste leden,

Wij zijn op zoek naar een nieuwe scripter om ons team te versterken.
    Meerbepaald voor http://onlinegamemanager.nl

Taak?
    Nieuwe uitbreidingen voor de games scripten

Verder zoeken we ook nog promotors en designers (voor gehele lays).

Mensen boven de 16 genieten de voorkeur, maar onder 16 krijgt uitzonderlijk ook een kans.
    Minimumleeftijd is echt wel 14.

Sollicitaties kunnen in dit topic of via pb gebeuren.
    Vermeld telkens je ervaring, je kennis van php & mysql en je leeftijd.
    Als je specifieke verzoeken hebt, kun je deze hier ook in melden.

Beloning:
    Er valt onderling wel iets te regelen ;)
    We hebben een (klein) budget voor dit soort zaken.

Topic gelosten.
    Gaat me te ver.

De topic starter heeft al zeer veel ongeluk gehad in zijn leven.
    Zijn broertje werd verwond met een mes, iphone werd gestolen, had geld nodig voor operaties dacht ik etc etc.

Je hebt in je database een veldtype gekozen dat niet meer cijfers aankan.

Bijvoorbeeld: in het veld tinyint (2) kun je niet meer insteken dan dat tinyint aan kan qua bytes.

Probeer het te veranderen naar een int met een hogere waarde of een bigint.

Daar had je ook gerust een topic over mogen aanmaken hoor.
    Is toen alleen niet gebeurd, enkel op ws.

Ik vind het een beetje gek om een anti-Europeaan te stemmen voor Europa... Logisch...
    Veel van zijn punten waren trouwens economisch totaal niet correct.
    Praat om de mensen te lokken ja, maar geloof me, hij zal er niet veel van realiseren.
    Als je over NL wil praten, doe dit dan in ander topic best.
    Anders loopt alles door elkaar.

Ik zal nooit op groen stemmen.
    Hun laatste voorstel was:
    Laat iedereen in Belgie verplicht 4 dagen in plaats van 5 gaan werken en die extra dag die zo vrijkomt, moet iedereen verplicht op een bejaarde of een gehandicapte letten en deze verzorgen.

Gaat zeker goed komen als je een heel land, inclusief de zotten, gaat verplichten tegen hun zin te zorgen voor zieken, ouderen en gehandicapten...

CD&V maakt te veel ruzie naar mijn zin en slaagt er buiten in de Vlaamse regering niet in om iets deftigs te realiseren.

Vlaams belang heeft veel kritiek, maar geen realistische oplossingen. We hebben wel een partij nodig om tegen de benen te schotten van de meerderheid om hen alert te houden en hier zijn ze perfect voor. Stem ik dus niet op.

Lijst de Decker is ook iemand die vooral tegen de benen hoort te stampen om iedereen alert te houden. De Decker zelf vind ik onbetrouwbaar overkomen en ga ik ook niet op stemmen. Hij wisselt alle 2-3 jaar van mening en van partij.

SLP ken ik onvoldoende, maar volgens de stemtest zou dit niet meteen een partij zijn voor mij.

NVA overwoog ik, maar komt er in de stemtest ook niet zo heel goed uit. Twijfel ik nog een beetje over dus.

Ik wil een eigen bedrijf starten en ben dus verplicht liberaal te stemmen. Meer zeg ik niets over mijn stemgedrag :p
    Een politicoloog of iemand die er zich een beetje mee bezig houdt, weet nu genoeg.