Netjes, kun je dit script wel bij de scripts op CP zetten?
Posts by K.Rens
-
-
Nuttige wetgeving voor Designers in België:
7. Wat is de kleine vergoedingsregeling?
Vanaf 1 juli 2004 is de kleine vergoedingsregeling van kracht voor de kleine artistieke prestaties. Dit betekent dat deze prestaties niet onder de wetgeving van de sociale zekerheid vallen (en er dus geen RSZ moet betaald worden) en er ook geen belastingen op betaald moeten worden. Omdat het in de praktijk niet eenvoudig is om de kleine artistieke vergoedingen te bewijzen als onkostenvergoeding, werd deze regeling ontwikkeld. Deze onkosten moet je immers breder bekijken dan de directe onkosten verbonden aan het optreden zelf (bv. de verplaatsingskosten). Bvb. de muzikale artiest heeft een instrument aangekocht, partituren gekocht, de tijdsinvestering gedaan om het instrument te leren bespelen… Het argument voor een specifieke onkostenregeling voor artiesten, was dan ook de aard van de onkosten in vergelijking met de gewone vrijwilliger.
Voor een maximum bedrag van 100 euro per dag, wordt de vergoeding automatisch als een onkostenvergoeding aanvaard, zonder dat je daarvoor een bewijs moet leveren. De grenzen van deze vergoeding liggen als volgt:
- max. 100 euro per dag (en per prestatie)
- max. 2 000 euro per jaar
- max. 30 kalenderdagen per jaar
- max. 7 opeenvolgende dagen bij dezelfde opdrachtgever7.1. Welke kunstenaars mogen beroep doen op de kleine vergoedingsregeling?
Het toepassingsgebied van de kleine vergoedingsregeling wordt afgebakend door het niet-bezoldigde karakter en de vooropgestelde plafonds (zie hierboven). Dit betekent dat het forfait niet kan gecumuleerd worden met een honorarium of een loon.
Bijgevolg kan eenieder die een artistieke prestatie levert of een artistiek werk produceert zoals omschreven in het sociaal statuut van de kunstenaar, een beroep doen op de regeling: zowel kunstenaars die voor hun andere (al dan niet artistieke) activiteiten ingeschreven zijn in het werknemersregime, als in het zelfstandigenstatuut.
Kunstenaars die met een opdrachtgever reeds verbonden zijn met een arbeidsovereenkomst, aannemingsovereenkomst of statutaire aanstelling, kunnen evenwel niet tegelijkertijd beroep doen op de kleine vergoedingsregeling, tenzij hij aantoont dat het om prestaties van een andere aard gaat.
8. Wat is de kleine vergoedingsregeling voor kunstenaars?
De kleine vergoedingsregeling is een forfaitaire onkostenvergoeding. Indien je de wettelijke voorwaarden naleeft, kan je een kleine vergoeding ontvangen, die vrijgesteld is van sociale bijdragen en fiscale heffingen. De voorwaarden zijn:
• leveren van een artistieke prestatie of maken van een artistiek werk; • de vergoeding mag niet meer dan 106,94 euro per dag per opdrachtgever bedragen; • het totaal bedrag van vergoedingen toegekend binnen de kleine vergoedingsregeling mag niet meer dan 2.138,70 euro per jaar zijn; • het aantal dagen waarop beroep gedaan wordt op de kleine vergoedingsregeling mag niet meer dan 30 dagen per jaar zijn; • het aantal dagen waarop achtereenvolgens bij dezelfde opdrachtgever beroep wordt gedaan op de kleine vergoedingsregeling mag niet meer dan 7 dagen zijn; • invullen van de kunstenaarskaart (van zodra deze beschikbaar is); voorlopig kan je werken met de verklaring op eer.=> Dit houdt in dat je kleine design opdrachten +/- 50 euro bv, onbelastbaar kan uitvoeren - mits je aan alle bovenvermeldde voorwaarden voldoet.
-
-
Wat denken jullie ervan als we het volgende doen:
Ik zet een SVN op, via CP, en daarop kan iedereen bijdragen.
Elk uur wordt de SVN ge-exporteerd naar een live website, waar iedereen kan testen en kan zien groeien.Het enige dat ik moet weten is:
- Welke source nemen we exact als basis
- Wie neemt de leiding van het projectKan iemand me een lijstje sturen van alle beschikbare sources?
Dan maak ik een poll waarin iedereen kan stemmen welke source hij graag wil als CP open source game. -
http://www.criminalspoint.com/zoeken.html
en dan intypen: rap sDan vind je verschillende topic's hierover.
-
Omg, zalige replies.
-
De Amerikaanse overheid is begonnen met een aantal grote verspreiders van illegale inhoud te blokkeren.
Ze nemen de domeinnamen in beslag van partijen die illegaal video's streamden en zetten er een leuke mededeling op:http://thepiratecity.org/index.html
Eerder kondigde Obama al aan strenger op te treden tegen copyright schennis. Nu werd met verschillende instanties samengewerkt om dit te realiseren.
-
Ja, dit is mogelijk zoals jij het aangeeft.
Was iets van $variabele{$variabele}, maar weet de exacte codes hiervoor niet meer.
Wordt bv gebruikt in shop.php in een standaard criminals game (criminals rood). -
Klopt, omdat ik nooit een avatar kon vinden of te pakken krijgen waarmee het niet werkte (xD)
Eens iemand van jullie een volledige bug report indient met materiaal, zodat we er naar kunnen kijken, kunnen we dit fixen... -
On topic aub binnen de grenzen van de offtopic.
Kun je de link naar de avatar sturen via pb?
Dan test ik het eens zelf, zodat we dit kunnen fixen. -
Devlover: beetje respect aub.
We hebben inderdaad interesse voor g4g.
Enkel jammer dat de PR zo laag is en er maar zo weinig leden meer zijn.Een ander minpunt is het feit dat er reeds zeer veel licenties werden verleend en dat hier blijkbaar geen goed zicht op is.
Bovendien is het niet mogelijk om iets te ondernemen tegen de uitgelekte source, wat natuurlijk ook nooit had mogen gebeuren...Bevat jou versie zaken die de uitgelekte versie niet heeft?
Wat is de meerwaarde?Daarom dat ik wat twijfel over de prijs - zoveel is de source zeker waard geweest, maar wil nog wat bedenktijd om te kijken of het dit nu nog steeds is.
Mvg,
Koen -
-
-
Ik heb een nieuwe RSS feed gemaakt, zodat jullie de CriminalsPoint topic's kunnen volgen en meteen kunnen zien welk de laatste topic's zijn.
http://www.criminalspoint.com/forumrss.php
Ideaal voor je gsm, iPad of wat dan ook voor mobiele applicatie + ideaal voor de desktop newsreaders.
Verder heb ik ook de indexatie mogelijkheden verbeterd voor de kleinere zoekmachines, zoals Bing.
Blijkbaar is Bing heel gevoelig en dit vereist speciale aanpassingen voor hun crawler. -
Verdere verduidelijking op dit topic, geplaatst door Extreme op mijn verzoek:
We willen een CP criminals source hebben die we kunnen aanbieden voor alle beginners, waarin alles al unbugged is (door ons) en we kwaliteitsgame kunnen aanbieden met een mooie lay-out en goede basisfunctie. -
Dit is de originele:
http://www.criminalspoint.com/images/header.jpg
Als jullie je erop willen uitleven voor verschillende thema's: graag
Laat maar zien wat jullie kunnen, alle thema's zijn welkom. (h) -
Ik vind persoonlijk dat we zo een hele reeks headers moeten hebben, voor alle grote events
-
Moderatoren kunnen vanaf heden meerdere replies ineens verwijderen.
Zo kunnen topic's beter worden opgekuist in geval van massale off-topic reacties. -
Goed gezegd RiiCky, ik ben het volledig met je eens.
Als onze leden zich gedragen, moeten wij geen banpunten uitdelen en zijn wij niet de "slechterikken". -