Goedendag,
Ik heb een vraagje over betaaldiensten, welke betaaldiensten zijn erg goed? Targetpay heeft wel hoge uitbetaling maar ik vind Targetpay erg onprofessioneel ogen.
Mvg,
Guitar
Goedendag,
Ik heb een vraagje over betaaldiensten, welke betaaldiensten zijn erg goed? Targetpay heeft wel hoge uitbetaling maar ik vind Targetpay erg onprofessioneel ogen.
Mvg,
Guitar
Targetpay is goed hoor, je hebt ook: Mollie, etc
Bedankt voor je snelle reactie, maar wat is ''etc.''
etcetera, oftewel heel veel in 1 afkorting
Lol, je snapt wel wat ik bedoel
Er staat tevens veel op internet, typ in: Betaal systemen
Bij Google vind ik niet wat ik zoek.
Eurobellen
Dat is alleen voor bellen
Ik dacht dat Koen(Rens) ook zo'n systeem had.
Even een PM sturen ?
Aanvulling:
http://www.criminalspoint.com/…paypal-betaalsysteem.html
dimopay oid is van Koen, verder is ringonio en eurobellen ook van targetpay, targetpay is een veel professioneler bedrijf dan mollie, targetpay geeft meer betaalmogelijkheden en bestaat langer. Zit ook een profesioneel devlop team achter die je altijd zou kunnen contacteren.
Oke, waarom hebben alle onderdelen van Targetpay en Targetpay zelf zo een slecht design?
Omdat dit design de simpelheid uitstraalt van hun systeem, en omdat het erg overzichtelijk is.
Guitar @ Je beoordeeld een boek tog ook niet om de kaft?
Het gaat erom hoe het werkt en hoe de support is.
Ik werk meestal met TargetPay, nooit probleem of wat dan ook ermee gehad.
Ik gebruik zelf altijd TargetPay, in verband met relatief snelle uitbetaling en de snelle service. Paar keer onduidelijkheden gehad over de aangeleverde classes, en had met 12 minuten een antwoord. Natuurlijk kan dit langer duren, maar ik vind hun werkwijze over het algemeen professioneler dan bij Mollie.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!