pok pok poooook az poook
Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker
- az
- Closed
-
-
-
kip het meest veelzijdige stukje vlees kip!
-
met appelsap!
-
nee met cola/fanta/sprite of red bull:D xD
-
-
euahahahahahahahahahahahahaha harry pwnt!
-
Uit jou kast, was lekker net?
Waarschijnlijk voelde je er niks van, groot gat had je, maar de aambeitjes komen snel hoor -
wuahahahahahahah lancer pwnt harry!
-
dat moet bij de kast van de buren zijn geweest want ik heb geen kast en nu ik het va jou weet komt er ook geen kast(xD)
en hoe voel je je erbij nu je uit de kast gekomen ben? het is er buiten een stuk lichter ofniet nou moet je een nieuwe rukbunker zoeken:p
-
harry pwnt lancer weer 2-1 voor harry dit wordt nice(h)ik heb al popcorn:D
-
Rukbunker, Hitler heeft zeker teveel met je gespeeld vroeger
Het is inderdaad licht hier, maar waar ben jij? Je mag wel is zonnen xDMaar, de kast van je buren is groot hoor, gaan we er samen in?
-
BAM lancer strikes back 2-2!
-
hitler heeft niet met mij gespeeld alleen nog mmet jou en toen ik dat zag ben ik direct omgekeerd.
ik ga ook meestal zonnen maar door het ligt begin je hem te spacen en als je dat niet aankan moet je terg in de kast van mijn buren neem dan direct de buurman mee die wil vast wel met iemand zoals jij.Voor zover ik weet en me heugen kan ben en blijf ik hetero durf ik eerlijk voor uit te komen
-
Hmm, dus je kon het niet hebben dat hitler met me gespeeld heb?
Aah, jaloersHaha
En je buurman, nee bedankt, wil jou:$ALLEEN JOU:$ XD hahaha
OWh over hetero zijnde, ik heb al 3 jaar een vriendin pikBeetje lol kan toch wel?:D
Waneer neem jij een kast? hahaNiet te vijandelijk he harry, moet wel leuk blijven
-
volgende week ikea(xD)
hele mooi 3 persoons kast.tot die tijd moet ik het met mijn rukbunker doen
-
3-3!!! ding ding dign gelijkspel xd(xD)(xD)
-
Hahahah xD
Ik betaal wel mee, ik ga erin wonen, kom je soms wat eten brengen, een worst ofzo? xD
Az kan wel mee doen met een grotere rukbunker maken...
-
its a TIE!!!!
-
oriely ;O
-
god domme moet morgen om 8 uur beinnen maar ben nu nog niet moe
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!