asfasfasas
GunZ Layout
-
-
-
Gunz is koning gewoon. Als ik kon designen deed ik het gratis voor jou
-
Bedankt, maar even ontopic blijven a.u.b.
-
Ik kan dit wel maken, maar ?25,- (voor enkel .psd, slicing/basen kan ik namelijk zelf (nog) niet) vind ik wat te weinig. Voor een hoger prijsje kan ik dit wel realiseren.
Daarenboven kan ik pas over 7 dagen, of enkele meer, aan het ontwerp beginnen. Ik zit namelijk nog volop in de examenperiode. Dit ontwerp zal dan, eenmaal er aan begonnen, in enkele dagen klaar zijn.
Contacteer me maar indien je interesse hebt.
[offtopic]Mijn portfolio is te vinden in mijn signature ;)[/offtopic]
-
Citaat van tree
Ik kan dit wel maken, maar ?25,- (voor enkel .psd, slicing/basen kan ik namelijk zelf (nog) niet) vind ik wat te weinig. Voor een hoger prijsje kan ik dit wel realiseren.
Daarenboven kan ik pas over 7 dagen, of enkele meer, aan het ontwerp beginnen. Ik zit namelijk nog volop in de examenperiode. Dit ontwerp zal dan, eenmaal er aan begonnen, in enkele dagen klaar zijn.
Contacteer me maar indien je interesse hebt.
[offtopic]Mijn portfolio is te vinden in mijn signature ;)[/offtopic]
Ik heb het design, zo snel mogelijk nodig en een week duurt me wat te lang, sorry.
Ik heb hier designs gezien van rond de ?10,- die mooi zijn zoals van Project B, nogmaals het hoeft niet ingewikkeld, als er maar een nieuws optie bij zit en login. Wel in het engels natuurlijk.
-
Ok, nog succes met de zoektocht verder
-
je hebt een pm ontvangen
-
Bedankt topic mag dicht mensen heb ik gecontacteerd.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!