WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
-
En nederland niet steets op kaka ik weet niet naam van speler die in nederland speelt maar die heeft ook geel
Oja iets de jong ofzo en nog paar
eerlijke he hoe hij speelt
-
Ik wou net zeggen, Brazilië begon met het smerige spel en tevens, wie de minste fouten maakt wint.[offtopic]Heb ik van Johan Cruyff[/offtopic]
-
Blackpower
Wij gingen smerig spelen om dat een speler van Brazilië continu alleen maar waarschuwingen kreeg.
Robben en Kuyt werden continu onderuit gehaald, elke keer weer niks.Tot die vette na trap waar ze eindelijk keer rood voor kregen.
Heb de longen uit me lijf geschreeuwd toen die kaart eindelijk kwam. -
maar ik gun nederland het wel
ze zijn zo vaak afgeslacht door brazillie
+rustland 1keer mag nederland kampioen worden -
Blackpower
Doe wat aan je Nederlands, het is zwaar bagger en onleesbaar.Rusland was toen gewoon sterker overduidelijk, als je het niet red is het jammer volgende keer beter.
Zovaak afgeslacht, ze waren sterker in voetbal meer niet.
Ik vind nog steeds dat Brazilië mooi voetbal neerzet, alleen gister niet stelletje onsportieve... -
Superior waarom moet je elftal van brazillie schuld geven
allen melo was bezig hoor en bastosMaar nederland ook
die bommel en jong -
Ze waren zeer aggresief, en dat is dan WK voetbal, een paar mensen die onsportief voetbal speelde.
Ikzelf vind het niet kunnen, vooral die trap bij robben.
Schandalig... -
zo vaak afgeslacht doe wat aan je voetbalkennis voordat je komt discussiëren hier. Ze hebben 4x tegen brazilie gespeeld op hett wk van 1974 nl wint, 1994 brazilie wint, 1998 brazilie wint en 2010 nl wint 2-2 is het dus;)
-
AZ, pwnt vinny :cheer:
-
Blackpower
Brazilië had er nog 2 tussen, weet enkel hun namen niet meer.
De eerste afgekeurde doelpunt was door een van hem gemaakt.Dus ga niet Nederland de schuld hier lopen geven, jullie zette smerig voetbal neer.
Wij moesten wel om de winst te behouden -
Superior bedank melo maar van zijn dom dingen
1: eigen goal
2: doen melo weg ging moest Brazillie 10 tegen 11
3: rood kaardZo kan je nooit een wetstrijd win +als Dunga melo eruit gehaalt had had brazillie meer een kans
en ik lees dat melo maar niet op vakantie moet gaan in brazillie
want heel veel mens in brazillie zijn boos op hem -
Blackpower dan zijn ze boos wat dan? Laten ze zelf dan gaan voetballen als ze het beter kunnen:S.
-
Dus je vind het goed wat melo doet
Als melo gewoon goed ging voetbal
en geen eigen goal ging makenWas alles goed gegaan
-
Blackpower
Het is een f*cking spelletje, waar maken die mensen zich druk om?Ze zouden jou Nederlands moeten lezen, dat is pas om je dood te schamen.
-
Blackpower die eigen goal was onmogelijk te voorkomen hij sprong om te koppen doordat ze op oge hoogte spelen trekt de zwaartekracht harder aan de bal waardoor hij dus sneller daalt! De Jabulani is niet zo slecht komt door de zwaartekracht.
-
Jezus!? waar in vredesnaam heb jij leren schrijven?!
Je schrijft alles, maar dan ook alles, verkeerd.
-
De wedstrijd tussen Ghana en Uruguay was toch veel spannender.
In de laatste seconde van de verlengingen krijgt Ghana nog een penalty, missen ze die nog waardoor het strafschoppen worden.
Jammer genoeg heeft Ghana 2 penalties gemist
-
-
Lol, wat een zever ...
Die jongens hebben al 120 minuten gespeeld, degene die de penalty neemt heeft enorm veel stress opzich, en ze zouden het niet verdienen.
Als je als spits een bal van de lijn haalt met je handen verdien je het ook niet om te winnen, toch heeft Uruguay gewonnen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!