Script update db niet

• Ik wil dat mijn admin prijzen in de tabel instellingen kan veranderen. Nou heb ik het onderstaande script. De gegevens uit de db worden goed geladen, als ik op de knop wijzigen druk krijg ik ook de melding dat de prijzen zijn aangepast maar vervolgens gebeurt er niets.

Kortom; prijzen blijven hetzelfde en niets wordt aangepast.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • verander:

PHP
    mysql_query("UPDATE `instellingen` SET `price1`='{$_POST['price1']}', `price2`='{$_POST['price2']}',  `price3`='{$_POST['price3']}', `price4`='{$_POST['price4']}', `price5`='{$_POST['price5']}', `price6`='{$_POST['price6']}',");

naar:

PHP
    mysql_query("UPDATE `instellingen` SET `price1`='{$_POST['price1']}', `price2`='{$_POST['price2']}',  `price3`='{$_POST['price3']}', `price4`='{$_POST['price4']}', `price5`='{$_POST['price5']}', `price6`='{$_POST['price6']}'");

Daarnaast is het gebruik van { } niet aan te raden maar het gewoon te escapen dit kan je doen met het escape teken ( . ) en de bij behorende haakjes (In dit geval de " " haakjes)

Voorbeeld:

PHP
    mysql_query ( ' SELECT * FROM `users` WHERE `username` = "' . $_POST['username'] . '" LIMIT 1 ' );

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!