Laptop vragen

• Beste leden van cp ik heb paar vragen over een laptop:

vraag1
    Hoe kan je het besten een Laptop schoon houden?

vraag2
    Ik krijg steeds als ik me aanmeld op de laptop deze vraag:
    Wilt u Vellig aangemeld worden of Normaal aangemeld worden

Hoe krijg ik dit weg?

vraag 3
    Ik heb virus 3 scaners maar wat kan ik hier mee doen
    Gewoon laten of 1scaner pakken?

Groetjes Stanyy
    Joshua: Topic een beetje netjes gemaakt, volgende keer zelf doen want dit kan echt niet.

• Antwoord vraag 1:
    [offtopic]In de afwasmachine doen lijkt me goed.[/offtopic]

Het beste een laptop schoon te houden is om het maandelijks te defragmenteren en een schijfopruiming te doen.
    Als je veel mocht downloaden zou ik het aanraden alles op usb of externe hd te zetten.

Antwoord vraag 2:
    Even kijken wat voor programma het doet.
    Als het windows zelf is zou ik kijken in de configuratiescherm onder instellingen.

Antwoord vraag 3:
    1 goede virus scanner is het beste.
    Als je er meerdere gebruikt en actief zijn zien ze elkaar als virus.
    Zo gaan ze elkaar bestrijden en kan het er naar leiden dat je pc sloom gaat worden of kapot gaat.

• Even op vraag 3,

Ik zou gewoon alle virusscanners eraf halen, en AVG installeren, een van de beste virusscanners die er is, en hij is nog gratis ook.

Heb je verder al andere scanners? Hitman is ook een heel handig programmaatje.

• Gangstawar,

Het klinkt misschien heel stom, maar ik heb met mijn andere laptop (ook windhoos) de ervaring dat de programma's van windows zelf wel goed werken, maar als je er dan allerlei software opzet (te denken: Photoshop, Dreamweaver, Unity, Etc.etc.) er dan allemaal gecompliceerde fouten optreden.

Mijn ervaring is dus eigenlijk, gebruik zo veel mogelijk programma's van of alleen microsoft, of gebruik allerlei verschillende uitgevers.

Dit is uiteraard mijn mening, en ik sta nu ook heel wat commentaar tegemoet. :p

• Citaat van Cas

Even op vraag 3,

Ik zou gewoon alle virusscanners eraf halen, en AVG installeren, een van de beste virusscanners die er is, en hij is nog gratis ook.

Heb je verder al andere scanners? Hitman is ook een heel handig programmaatje.

Ik raad Symantec AntiVirus aan.
    Is van dezelfde makers als Norton, maar veel sneller.
    De meeste bedrijven gebruiken deze ook.
    Kost een paar tientjes, en je hebt hele goede bescherming.

Ik kreeg een goede gratis licensie van me vader aangezien ze bij zijn werk een andere versie gingen gebruiken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!