Banditoswar.com.nu

  • Hallo ik heb de outgame bij downloads van cp afgehaalt en wat bewerkt
    Wat vinden julie ervan?



    Na Opvolgingen van allemaal tips
    wat vinden julie dan hier van ?



    Na wat lettertype aanpassingen, aanmeld dingen verder uitelkaar
    menu balken weg is dit het geworden :
    Graag reacties ;)


  • Als je heel eerlijk bent voor jezelf dan weet je toch wel diep in je hart het antwoord op je vraag.. Maar om je vraag nu te beantwoorden zal ik nu de positieve dingen vertellen die me opvallen. Je hebt een mooie auto gebruikt voor jouw layout en je hebt een hele opvallende button. Maar het hangt gewoon niet samen! De kleuren en de fonts. Mijn tip is, kijk veel naar andere criminal sites en volg veel tutorials op het internet.


    Grtz,


    Lollas

  • 6/10


    slecht:
    de copyright balk heeft geen achtergrond & slecht leesbaar
    de aanmeld button is kinder-achtig.
    verder zou ik voor een rustige achtergrond kiezen. (donkerder).


    goed:
    - de auto.
    - het logo.
    - de menubalken.


    Succes :cheer:


  • De button is idd kinderachtig maar dit spel is eingelijk ook voor kinderen ;)
    Achtergrond is zelfde als ingame


    Copyright balk hoeft niet echt lees baar als je het maar kan zien

  • Gblow1 je vraagt om kritiek en wanneer we dat geven dan praat je het jezelf goed.


    Dus ik verander mijn mening. De layout is perfect ga zo door. Prachtige kleurencombinatie. Als ik jou was zou ik het signeren Roelf! 10/10


    [offtopic]Hoe hou je een belg 2 uur bezig?



    geef 'm een briefje met op beide kanten geschreven:
    Z.O.Z.[/offtopic]

  • Nee ik bedoel niet dat je geen kritiek kan geven op kritiek van anderen over jouw zelf gemaakte layout. Wat ik bedoel is wanneer je opbouwende kritiek krijgt van anderen die objectief naar jouw layout kijken geef je als verdediging kleine subjectieve argumenten waarom je daarvoor gekozen hebt om dat te doen. Dan heeft het toch helemaal geen nut om kritiek te vragen? Als we zeggen die button is lelijk is en je veranderd die regenboogkleuren nu naar creme wit dan zal je straks positievere reacties horen omdat het waarschijnlijk mooier staat dan eerst. Het zijn tips die je krijgt. Doe er dan ook wat mee.

  • Citaat van Gblow1

    oké ;) en wat dacht je van 'overleef jij het' in roze?


    [offtopic]Zucht ik wist het niet maar nu weet ik het zeker.. Het is lastig om Belgen wat uit te leggen.[/offtopic]


    Kerol ik zeg doen! Prachtig! Magnifiek! Roze is het nieuwe paars en paars is het nieuwe blauw! Als ik nog een goede tip mag geven dan moet je zeker weten die auto over spuiten in het rood met witte stippen.

  • Citaat van sloosmedia

    lollas: goede mops heb je :)


    @TS: ga je me kritiek wel opvolgen ?



    Ik denk dat jij één van de enige ben wiens ideeen ik op volg


    @ Lollas


    Ik ben geen belg, ik ben geboren in rotterdam, getogen in HI ambacht & terneuzen


    en ik woon hier nog maar 3 jaar niet zeuren dus;)

  • @Gblow: ik vindt je echt goed hoor :)


    Laat de rest maar praten, ik heb 5jaar ervaring erin volg mijn tips maar en komt goed.


    Ik zie in jou een designer (h):cheer:



    Ik zou enkel de tables wat uit elkaar halen...
    welkom & inloggen zitten aan elkaar vast.


    ook zou ik de menubalken rond afwerken.


    Succes 8-|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!