Guestbook (Patrick VS NielsB VS Darsstar)

• Hay mensen,

Aangezien battles hier op dit forum bijna niet het geval is kwamen wij 3 met het leuke idee waarom niet een gastenboek maken. Maar nu denk je gelijk misschien "Een gastenboek dat is toch simpel om te maken?". Nou zullen we dat even gaan uitleggen?

De volgende elementen gaan gebruikt worden:
    - Strict HTML
    - Object georienteerd programmatie
    - JQuery
    - Ajax

We willen zowel een dynamisch maar als een stevig gastenboek neerzetten die jullie straks kunnen gebruiken, hoe jullie willen.

Waarom 3 personen?
    NielsB en ik moeten zelf nog is een keer goed in OO programmatie duiken en dat willen we door middel van deze battle verbeteren. Aangezien we er beide wel zin in hebben wordt het wel wat!

Darsstar hangt erbij om het altijd leuke en ow zo positieve commetaar te leveren op de codering en bij te springen bij problemen.

Hoe gaan we het doen?
    Iedereen maakt een stap in de programmering de stap mag zo groot of klein zijn als hij zelf wilt. (Niet 1 variable erbij zetten... jullie snappen het wel) en die upload hij dan hier en naar de website waar je kan zien hoe het vorm geeft.

Volgen?
    Natuurlijk kan je ons volgen dit kan via:
    http://niels.ngis.nl/projecten/questbook/questbook.html

Je kan er nu nog niks aangezien er alleen puur html instaat en de programmering van hier begint.

Stap: 1

lekker basic :) (aangezien ik moest beginnen zal ik jullie hebben ook :P)
    succes aan beide heren gewenst! :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!