SSPBedrijfsnaam

• Beste CPers,

Ik heb nu al 5/6 jaar bijna de naam:

SSP [ Shock Sounds Productions ]

En de reden dat we een andere naam willen is, omdat er veel geklaagd wordt over de SS in SSP, omdat dat met de geschiedenis te maken heeft van hitler.. **Zucht**

Maar nu, die aantal jaren verder, zoek ik een nieuwe bedrijfsnaam..

SSP is namelijk niet meer van toepassing wat we in die jaren hebben gedaan.

We maken nu voornamelijk:

Webdesign's, Logo's, Wallpapers, Albums, Apps, Scripts & Mods

[offtopic]Remixen heb ik weggedaan, dit is niet een belangrijke factor[/offtopic]

Nu zoek ik alleen nog een pakkende naam, die ik ook als afkorting kan gebruiken, en een beetje professioneel is.

Net als EA ( Electronic arts ), SSP ( Shocksounds Productions ) Enz..

Hebben jullie enig idee voor me?

Ondertussen ben ik met me crew bezig met een naam, maar we komen er momenteel totaal niet uit..

[offtopic]Het moet wel te maken hebben, met de bovenstaande categorieen die ik net gegeven heb, en het liefst een naam die ik kan afkorten:)[/offtopic]

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp:)

MVG Georgo

EDIT:
    Misschien ook handig om te weten dat ik voornamelijk shock gebruik,
    Maar dit willen we graag niet in de naam hebben, omdat we dit momenteel te kinderlijk vinden, en we nu wat ouder zijn dan 15 XD

[offtopic]Shocksounds.nl, Creativeshock.nl, Portoshock.nl[/offtopic]

• Citaat van Ferhatje

Hebben jullie zelf al enkele idee?

We zijn al 2 dagen bezig, maar ik weet op het moment helemaal niets te vinden/bedenken.

En de crew heeft ook op het moment geen idee.

MVG Georgo

EDIT:

Iets met Arts erin is wel mooi in de naam denk ik, maar dit is een beetje de voorbeeld van Electronic arts.

Dus ik zou het echt niet weten...

• Klopt, ik vind dat wel een leuke naam, maar niet zo orgineel, ik heb dit domein naam alleen genomen, voor de designs van shocksounds.nl

En shocksounds.nl is voor remixen en dergelijks,

Portoshock moet als mijn portfolio gaan werken straks..

• [offtopic]Maar dit willen we graag niet in de naam hebben, omdat we dit momenteel te kinderlijk vinden, en we nu wat ouder zijn dan 15 XD
    [/offtopic]

Dit is ook net iets te ( Kinderlijk )

Ik heb shock toen genomen toen ik 14 was, zonder benul dat het eigenlijk heel kinderlijk klinkt,

Nu ben ik eenmaal bijna 20, en zoek dus een goed, pakkende, professionele naam die wel goed klinkt dus..

Waarmee ik ook zeker 10 jaar vooruit kan..

Dus liever geen shock meer, ook al blijven shocksounds & Creativeshock nog wel bestaan, dit klikt gelukkig niet zo kinderlijk, maar wordt na een tijd ook weer veranderd:)

MVG Georgo

• haha, nice try,

AOS ook wel leuke afkorting, maar dit lijkt meer over echt alleen muziek te gaan, en we hebben bijde, dus ik kan dit ook niet gebruiken,

Bij sommige via msn heb ik net me twijvels, maar ik ben echt op zoek naar die ene...

Misschien moet ik even op andere website's gaan kijken & Vragen,

Ik hoop hier natuurlijk wel de geschikte naam te vinden:)

MVG Georgo

• Citaat

Webdesign's, Logo's, Wallpapers, Albums, Apps, Scripts, Mods, Remixen(DJ) & co xD

WLWAASMR & Co? lol

Creativewebdev komt wel in de buurt, naar ook weer net niet de betekenis van ook muziek,

We gaan wel de goede kant op:)

EDIT

@ Superior, Hier zit ik dus ook mee, het is echt moeilijk om een bedrijfsnaam te verzinnen, die alles toepast, en ook nog eens in een afkorten moet kunnen komen,

Maar ik laat me hersens goed werken, en ben hard aan het nadenken~!

• Creativestylez is te kinderlijk bij mijn doen.

AlwaysCreative is een beetje bazig, zoiets van... Kies mij of..

C-Company lijkt heel erg simpel, en Uberhoupt de naam Company is niet echt mijn ding,

Toch bedankt:)

• LTBC? Lol, L to be C is inderdaad wat lang, en ook niet echt een bedrijfs naam.

Creatiors? Dit soort creatieviteit ken ik niet:p en Ik moet ook een afkorting hebben:p

Creativestyle klinkt nog steeds te kinderlijk:)

• Citaat

Netart
    InternetArt
    ArtNet
    Creativ

Nee, klikt helaas niet

Citaat

TAS

Technical Art Sound

Technical waar moet ik dat voor verstaan?
    Voor de mods zeker?

TAS ( TAZZZ, Watz ter dan? ) Lol

Ik heb ook nog even na zitten denken, maar geen van de dingen die ik bedacht hebt, komen ook in het rijtje voor..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!