Na een hele dag hebben geklooit om een layout te maken heb ik het voor elkaar gekregen. Ik vind hem persoonlijk wel goed gelukt. Nou is mijn vraag wat jullie er van vind:
Met vriendelijke groet,
Frank sijbom.
Na een hele dag hebben geklooit om een layout te maken heb ik het voor elkaar gekregen. Ik vind hem persoonlijk wel goed gelukt. Nou is mijn vraag wat jullie er van vind:
Met vriendelijke groet,
Frank sijbom.
Als je wat moois wil maken.. Bedenk dan een eigen style gebruik niet van alle andere sites dingen...
Hoe bedoel je:P
Ik heb behalve background alles van me zelf?.
mvg,
Frank sijbom
Ziet er opzich niet verkeerd uit,
Wel heb ik een paar tips voor je:
- Je hebt een ronde achtergrond, maak je header eventueel ook met die ronding aan de boven kant.
- Ook zou ik je inlog venster, ronde kantjes geven.
- De balk onder de header zou ik kleiner maken, of de text groter, en misschien een klein effectje in maken, zodat deze er een beetje uitspringt.
Conclusie: Je site ziet er een beetje simpel uit, Probeer er wat meer effectjes erin te gooien, waardoor het leuker wordt om naar je website te kijken, en probeer wat te doen met me punten die ik je heb gegeven:)
Verder een 6/10 waard:)
MVG Georgo
Wat ik bedoel is het ziet er zo standaard uit zpa;s die mijnmaffia layouts
[offtopic]@ krimeadmin.
Als ik jou signature bekijk doe jij precies hetzelfde. Jou layout die je probeert te verkopen is echt belabberd. Deze layout is beter dan die van jou, veel beter zelfs. Jij ript de Crimeclub layout en verneukt 'm helemaal. Deze jongen doet tenminste z'n best om iets moois neer te zetten.
Dit moest ik even kwijt :)[/offtopic]
Redelijke layout. Ik vind het commentaar van Georgo erg goed passen bij mijn mening dus ik ga met hem mee in het commentaar.
Oke, ik heb gedaan wat je zei, nou alleen nog de header hoe moet ik die aan de boven kant rond maken?:$
Kan op meerdere manieren.
Je kan het volgende doen:
Een shape maken even groot als de header.
Die open je in een nieuwe afbeelding, en daar plak je de header in.
Dan komt de header in de vorm van de shape.
@ Xreativ, Je was me net even voor:)
[offtopic]Me reactie kan dus verwijderd worden, eventueel[/offtopic]
Citaat van Xreativ[offtopic]@ krimeadmin.
Als ik jou signature bekijk doe jij precies hetzelfde. Jou layout die je probeert te verkopen is echt belabberd. Deze layout is beter dan die van jou, veel beter zelfs. Jij ript de Crimeclub layout en verneukt 'm helemaal. Deze jongen doet tenminste z'n best om iets moois neer te zetten.
Doe lay out vind ik persoonlijk ook niet mooi.. Mrja.. ik maak nu geen lay outs meer..
Dit moest ik even kwijt :)[/offtopic]
Ik vind die lay ook niet mooi.. <rja ik heb ervan geleerd .. het best is gewn om niet standaard lay out te maken
Dat rondje boven in de header is niet mogelijk, ik en stijn krijgen het niet voor elkaar. Het is photoshop CS heeft iemand een idee om het wel te kunnen doen ?
Kan je de ronding er ook niet uitknippen?
Door de kniptool te gebruiken, weet niet presies hoe dit in photoshop heet,
Maar dan probeer je er een ronding uit te knippen?
MVG Georgo
Daar word ie niet mooier op. Zou het zo erg zijn als de header zo staat?
Met vriendelijke groet.
Het is niet heel erg, maar dat maakt de layout af:)
Waardoor je ziet, dat je er echt aan gewerkt hebt, nu lijkt het een onafgemaakte layout, omdat je de header zo dus hebt staan:)
MVG Georgo
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!