Sloosmedia Redign!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Maak gewoon eens een keuze van layout en ga niet elke dag nieuwe mensen aan het werk zetten en hun tijd verprutsen om een layout voor je te laten maken waar je toch nooit meer iets mee doet...

Ik heb ook al meerdere layouts voor je moeten maken maar nooit heb je er wat mee gedaan, laat staan dat ik geld heb gezien...

[offtopic]En nog steeds vind ik mijn ontwerp beter...[/offtopic]

• Als je naar kritiek vraagt, moet je hem kunnen aanvaarden...
    [offtopic]Het is zeker naar je bol gestegen ?[/offtopic]

Ik betaal iedereen eerlijk, alleen maakte jij niet wat ik wou.

On-Topic graag

• Citaat van Xreativ

Ik heb zijn deel van het verhaal gezien, en het is terecht dat hij niet betaald hoor. Ik heb deze voor 'm gemaakt en mij betaald hij wel netjes.

Gaat erom dat er toch "iemand" is, die niet is betaald...

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• [offtopic]Ik ken sloosmedia als een persoon die alleen betaald voor kwaliteit die hij wilt en eist. Als hij goede kwaliteit ziet wordt de persoon wel degelijk betaald. Dat topic op SD wat je stuurde is alleen een verhaal van de tegenstanders z'n kant. Vraag maar eens aan sloosmedia hoe het zit, dan weet je het complete verhaal van beide kanten.[/offtopic]

Maar hij vraagt om een check, niet om gezeur neem ik aan. Dus ik neem aan dat we weer ON gaan?

(Als je nog wat tegen me wilt zeggen is daar een heel mooi PB-systeem voor)

• Als je nu zijn 2de post leest, waarin hij dit zegt:
    "Ik betaal iedereen eerlijk, alleen maakte jij niet wat ik wou."

Maar hij betaald niet iedereen eerlijk, want nu is het alleen bij goede kwaliteit.
    Spreekt zich beetje tegen zo, vind je niet?

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• deze ziet er wel goed uit maar deze trekt me niet egt vond de andere leuker

[offtopic]volgens mij kunnen jullie dit ook prive regelen inplaats iemand zwart te maken op de forum
    [/offtopic]

• [offtopic] baldex: hij moet toch ergens aandacht krijgen ?[/offtopic]

SC-Webmedia: Jij weet nergens iets van af & kent mij niet.
    dus hoe durf je zomaar te zeggen dat ik geen logo betaal.
    [offtopic]Stuur maar PM als je mijn verhaal wilt horen.
    Maar ga niet tegen iedereen zo negatief doen.[/offtopic]
    Vragen over andere zaken kunnen via PM.

reacties over deze layout kunnen hier.:cheer:

• Maar waar ik niet tegen kan is dat, terwijl ik nog bezig was met een ontwerp voor hem te maken, hij nog steeds andere mensen aan het zoeken was om voor hem nog meerdere ontwerpen te maken.

En dan probeer ik nog zo snel mogelijk klaar te zijn met mijn ontwerp, en als ik dan klaar was wist hij niet eens meer dat ik bezig was met een ontwerp voor hem... Wat een tijdverlies voor mij, en mijn tijd is al zo kostbaar. Ik stel me hier dan ook bij de vraag: heeft hij dan zo veel mensen gecontacteerd dat hij ze zelf niet meer kon bijhouden? ...

Klinkt allemaal niet zo heel erg. Maar het is niet de eerste keer dat ik, o.a. door hem, wordt in het zak gezet. En dan zo schijnheilig gaan doen daarna vindt ik er net iets over gaan...

[offtopic]Eigelijk on-topic:
    Ik vind de layout zelf niet zo heel mooi en hij trekt ook niet echt aan.[/offtopic]

• zit geen dynamiek in, stop er een plaatje in en haal de footer weg, dan zal die een stuk frisser eruit zien

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!