Blog over criminals programmering

  • Hey mensen,


    ik heb de laatste tijd is zitten kijken over het forum en andere forums en ik kwam er achter dat er weinig tot geen blogs bestaan over criminals die de fouten behandelen en oplossingen neerzetten ervoor.


    Daardoor dacht ik waarom kan ik dat niet doen? dus hierbij presenteer ik de blog waar bug oplossingen komen voor algemene fouten in programmeringen.


    Het adres is:
    http://www.noxxie.nl/


    Op het moment staat er nog niet veel op maar met jullie hulp kan er zeker genoeg op komen! Dus als je bugs hebt die je graag op de blog zit meld het hier en kan ik er een artikel over schrijven met voorbeelden (zie +/- bug @ blog)


    Greetz,
    Patrick

  • Op zich wel een goed idee. Maar zelf zou ik het handiger vinden om ipv een blog een directory website met oplossingen voor bekende fouten (of iets dergelijks als aanvulling op je blog)


    Daarnaast een database met verschillende scripts zou handig zijn. Momenteel beschikt CP wel over een beperkt aantal scripts, maar een volledig overzicht van allerlei verschillende soorten zodat je alles makkelijk bij de hand hebt is wel makkelijk...


    Idd succes met je site en misschien heb je nog wat aan deze feedback

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!