Mijn eerste gemaakte layout out

• Voor de eerste keer vind ik het leuk gemaakt,

Alleen zou ik er wat effecten in geven, omdat het nu wel heel 2d lijkt,

En ikzou de text van je copyright wat kleiner maken en wat meer in het midden van de balk doen,

en sla geen afbeeldingen op in jpg, daar krijg je die rare wazen van doe dit in png of gif, dan komen ze het mooiste uit de bus;)

MVG Georgo

• U header is te pixelig is punt een.
    Je bent eentonig met je kleuren, die zwarte balk (moet een menu voorstellen) trekt ook op niks qua uitzicht?
    Kijk eerst op andere sites, kijke ook op tutorials etc. om zo je werken te bervorderen.
    Ook kan je hier op CP bij downloads een aantal .psd's downloaden.

Want ik ben geen designer, en kan dit ook via paint.

Sorry hiervoor :(

• Pluspunten: Je tekst effect in de header
    Min punten: Je gebruikt 2 keer de zelfde auto. Probeer 2 renders te gebruiken. Daarbij is je header inderdaad aan de zijkant nog al uitvergroot en dus verpixelt.
    Tips: Probeer in het menu en in de zwarte balk boven in wat effect te maken.
    Cijfer (1/10): Nu een 5 omdat dit je eerste is. Maar kan voor een beginner als je deze tips volgt een 8 of 9 worden ;)

• Citaat van basshunter

Pluspunten: Je tekst effect in de header
    Min punten: Je gebruikt 2 keer de zelfde auto. Probeer 2 renders te gebruiken. Daarbij is je header inderdaad aan de zijkant nog al uitvergroot en dus verpixelt.
    Tips: Probeer in het menu en in de zwarte balk boven in wat effect te maken.
    Cijfer (1/10): Nu een 5 omdat dit je eerste is. Maar kan voor een beginner als je deze tips volgt een 8 of 9 worden ;)

Oke bedankt Basshunter ik heb wel wat aan je tips maar heb geen idee hoe ik die pixxel agtige ding weg haal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!