Portfolio layout

• Hallo CP(ers).

Ik wil graag een portfolio layout.
    Het is voor het bedrijf D- Productions.

Ik wil graag een leuk beetje strak design.
    Het design moet gesliced/gebased worden.

Extra informatie: DE SITE MOET ENGELS ZIJN! DUS NIET NL!
    Betalen via: paypal.
    Voor vedere informatie?
    MSN: *censored*

Met vriendelijke groeten,
    Daemon

PHP, ASP, (x)HTML + CSS, Actionscript 3.0, JS / Ajax. MSSQL, MYSQL, Visual Basic, Perl, Delphi, Ruby, C++, C#.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil gewoon de layout, en dat die dan gebased word in HTML

Hoeveel: ?75 MAXIMAAL.

PHP, ASP, (x)HTML + CSS, Actionscript 3.0, JS / Ajax. MSSQL, MYSQL, Visual Basic, Perl, Delphi, Ruby, C++, C#.

• Ik wil wel een ontwerp voor u maken, in PSD.
    Die prijs ligt wel lager dan u maximale bedrag natuurlijk.
    Vervolgens kunt u die dan laten slicen door o.a LH media, voor 9 euro.

• Hoeveel lager als ik vragen mag?
    En dat zou ik graag willen dan kan ik kussen tussen die van dein en van jou.

En dat slice is ook perfect.

• Ik heb zelf ook nog enkele layouts te koop liggen die aan uw eisen voldoen, deze zijn wel exclusief slicing/basing.

Deze zijn hier te bekijken: http://www.stijnghillebaert.be/verkoop.html.
    Deze ontwerpen zijn allemaal nog te koop voor ?25 (exlusief slicing/basing).
    De kosten om bij iemand anders een layout te laten slicen/basen schommelt rond de ?20 euro (indien je het goed en xHTML valid wenst).

[offtopic]Eventuele aanpassingen van een van de layouts kunnen worden gerealiseerd zonder extra kosten.[/offtopic]

• Tree, ik vind die layout niet echt so mooi. ik ga ff kijken tussen skynet en die van dein. en dan belis ik wel tenzij er nog meer komen tog bedankt voor het aanbod!

• Citaat van Daemon

Tree, ik vind die layout niet echt so mooi. ik ga ff kijken tussen skynet en die van dein. en dan belis ik wel tenzij er nog meer komen tog bedankt voor het aanbod!

Het gaat om de ontwerpen die daar staan, niet om de layout van de site zelf ;)

Citaat van Daemon

Extra informatie: DE SITE MOET ENGELS ZIJN! DUS NIET NL!

Het gaat toch om de layout, niet om de scripting zelf :p
    Trouwens, standaard is de content van een layout uitgerust met "Lorem ipsum" (als tekst):p

• Citaat van tree

Ok, excuses ;)

Nee is mijn fout ik legde het verkeerd uit.
    Anyway tog bedankt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.02.10 20:46:18:
    Nog iemand portfolio layout te koop?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!