Layout

• Beste CP'ers, ik ben een tijdje bezig geweest met een layout.

Deze heb ik op basis van een tutorial gemaakt maar volledig veranderd en mijn eigen smaak en kleurtjes aan gegeven.

Klikkers

Layout is volledig CSS, gebruikt enkel het RN als Plaatje + De hovermenu die verandert van kleur.

Wat vinden jullie hiervan?

Citaat

Cijfer:
    Minpunten:
    Pluspunten:
    Evt bedrag:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Cijfer:2/10
    Minpunten:te wienig kleuren en vind het zelf te makelijk gedaan meschien nog wat uitgebreider maken meer effecten meschien
    Pluspunten:Geen
    Evt bedrag:hier voor heb ik geen bedrag voor

niet opgeven gewoon doorgaan komte wel goed (xD)

• Citaat van baldex

Cijfer:2/10
    Minpunten:te wienig kleuren en vind het zelf te makelijk gedaan meschien nog wat uitgebreider maken meer effecten meschien
    Pluspunten:Geen
    Evt bedrag:hier voor heb ik geen bedrag voor

niet opgeven gewoon doorgaan komte wel goed (xD)

Wat zou dan eventueel uitgebreider kunnen, het is een soort bedrijfslayout.
    Die moeten toch strak en simpel blijven?

Wat zou jij eraan veranderen?

• Als ik nog wat zou aanpassen aan de layout, dan zou ik kaders om de text maken, je hebt nu alleen text een lijntje en dat ziet er heel simpel uit, laat de text eruit springen,

Wil je dit juist wel zo houden, zou ik de text wel wat naar rechts schuiven, want nu staat het bijna tegen de rand van de website aan, hou daar 3 of 4 pixels tussen, dan lijkt dat niet zo slordig.

Verder zou ik de header ook nog iets opvrolijken, weet niet voor wat voor bedrijf het zou moeten zijn, maar als het met een thema te maken heeft, maar daar wat plaatjes van in de header,

Verder geef ik er de cijfer 4/10 voor.

Conclusie: De site is te simpel, maar er meer kleur in, of gebruik wat meer plaatjes, dan ziet het er al heel wat beter uit;)

Suc6

MVG Georgo

• ik wil echt niet lullig doen ben zelf ook gen lay-out maker hou meer van banners en avatars. maar volgens mij heb je gewoon een paar blokken gemaakt text erin en met de pentool gespeeld of niet? verwerk er kleine maar toch zakelijke effecten in komt het meteen wat leuker over.

cijfer: 1/10 voor de moeite.
    de rest: hierboven beschreven.

• [offtopic]Iedereen moet ergens mee beginnen,

@ lhmedia als ik eerlijk moet zijn ziet jou site er ook simpel uit;)
    [/offtopic]

Lancer, Zou je misschien een website link in je bericht kunnen zetten, dat is voor ons makkelijker om het te zien,

Citaat

De hovermenu die verandert van kleur.

Dat wil ik wel zien dan, dan geef ik je er nog een puntje bij.

Ik moet lhmedia wel gelijk geven met de effecten, gooi er een overloop in de header, en dan ziet het er al strakker uit;)

MVG Georgo

• Citaat van lhmedia

ik wil echt niet lullig doen ben zelf ook gen lay-out maker hou meer van banners en avatars. maar volgens mij heb je gewoon een paar blokken gemaakt text erin en met de pentool gespeeld of niet? verwerk er kleine maar toch zakelijke effecten in komt het meteen wat leuker over.

cijfer: 1/10 voor de moeite.
    de rest: hierboven beschreven.

Nog even voor jou:
    Layout is volledig CSS, gebruikt enkel het RN als Plaatje + De hovermenu die verandert van kleur.

Dus geen pentool of wat dan ook...

Georgo
    Ik zal vanmiddag de website uploaden.
    Bedankt voor je commentaar, en zal er zeker wat aan doen.
    Het word een bedrijf die computers e.d. repareert.

Er kan inderdaad een border om de nieuws teksten heen, en een soort overloop in de header.
    Maar er zijn nog veel changes die gedaan moeten worden, en dat zal zeker lukken met deze kritiek die ik nu heb!:)

Vriendelijk bedankt voor de informatie! Ik zal mijn best doen, om volgens jullie die extra puntjes nog even te krijgen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!