Ideeën - Uniek criminals design

• Beste,

Ik hoop dat iemand Ideeën heeft voor mijn nieuwe criminals design. Het wordt een geheel uniek systeem en ik wil dan dus ook een uniek en appart ontwerp. Ik heb nu dit:
    http://www.lastrado.nl/index.php

Alleen ik kom dus echt niet verder. Iemand nog ideeën wat ik zou kunnen doen? De basis is dus de muur met het bloed eraan, daarboven wil ik een menu met dropdown (die vind ik nu ook niet perfect). Maar wat moet dan in de header komen te staan? En hoe gaat de content worden.

Als je naar mijn ogen een prachtig idee hebt die je voor mij een beetje kunt uitwerken (dus laten zien hoe en wat) krijg je 10 euro voor het idee, als dank.

Met vriendelijke groet,
    Jason Koolman

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Oeuw!

Je bent niet goed bezig...
    Als je tenminste uniek wilt toont men dat niet naar iedereen alleen naar personen die je vertrouwt want iedereen kan het nu beginnen achter maken...

Ten 2de je layout is in table en td gesliced in plaats van divs vind ik ook wel een minpunt

Ten 3de zou ik eerst wat baseren op andere spelen van bv kleuren voor header hoe je header zou doen en content

Voor de rest vind ik hem wel nice...

Succes ;)

Indien jij jaren lang ervaring hebt dacht ik wel dat je dan niet komt vragen op een forum naar ideen hoor... Lijkt mij maar een beetje noob achtig...

• Beste,

Ik zit eerlijk gezegd niet echt te wachten op een feedback van jou over mijn ontwerp. Ik heb jarenlange ervaring, en dit topic gaat erover om elkaar te inspireren. Men hoeft niks te maken, men kan alleen suggesties geven voor wat mooi staat of wat van pas kan komen.

Het heeft dus totaal niks te maken met: 'Table en TD gesliced, minput etcetera'

Ik plaats deze reactie maar even in de hoop domme reacties te verkomen in de toekomst.

Met vriendelijke groet,
    Jason Koolman

• Jeesie, misschien is het wat leuker als je wat vriendelijker reageerd.

Zoals op het laatste: Sorry, ik vind het een leuk idee maar ik vind het niet echt mijn smaak. Ben meer opzoek naar iets anders maar alsnog bedankt voor het idee.

Ontopic:
    Misschien is het een idee om onder de bebloede muur nog iets te plaatsen, niet alleen zwart maar bijvoorbeeld donker grijs met lijnen die een kleur verschil hebben.
    Zo dus: Lijn donker grijs, lijn lichter grijs, lijn donker grijs, lijn lichter grijs en zo door.

• Beste,

Kabling ik snap wat je bedoelt alleen de antwoorden die ik krijg zijn niet de antwoorden waarnaar ik vraag.

Citaat

Zoals op het laatste: Sorry, ik vind het een leuk idee maar ik vind het niet echt mijn smaak. Ben meer opzoek naar iets anders maar alsnog bedankt voor het idee.

Dan heb jij het waarschijnlijk ook niet echt begrepen. Ik bedoel te zeggen dat ik wel snap dat ik een logo kan plaatsen in de header, ik hoop meer op een aanduiding van iemand die kan laten zien hoe het ontwerp zich mooi gaat vormen. (Via een plaatje bijvoorbeeld).

Geen disrespect naar anderen toe, probeer alleen duidelijk te maken dat de reacties wat specifieker moeten.

Met vriendelijke groet,
    Jason Koolman

• Beste Jeesie.
    Wat je kan doen is mooie wallpapers uitzoeken van crime games bijvoorbeeld. Zo vind je ook nog een high grapic wallpapers.
    Zoek een mooie font uit die er echt bij past en zo krijg je al een mooie header.
    Voor de content weet ik helaas niks.

• Gewoon uit de wallpaper een mooi stuk eruit halen voor de header.
    De fonts moet je mooie effecten geven.
    Ze zien er in het eerste opzicht niet mooi uit.
    Maar nadat je het een mooi effect hebt gegeven verandert dat al aanzienlijk.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!