• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarom staan er scripts op die ik simpelweg gewoon gratis kan downloaden? bijvoorbeeld age of knights en het downloadsysteem.


    En er staat: op andere websites voor 30euro, hier voor 10euro. wil jij mij dan zeggen op welke website ik freedom city voor 30euro kan kopen?

  • wat mankeert de mensen er staat toch duidelijk alleen een cijfer geven en wat beter kan ik vraag je niet of jij hem al hebt ofzo
    ben je met kritiek opgevoed oke maar laat het hier niet zien pffff word er een beetje moe van


    @ skynet ik ben bezig met de demo's


    Toch bedankt!

  • Cijfer Indeling: 3
    Cijfer Layout: 5
    Cijfer Prijzen: 3


    Wat kan er beter: Het is niet aantrekkelijk om een script te kopen vind ik.
    Je vermeld ja op andere site's is ie 30 euro en hier voor maar ?9.99
    En mischien ook handig te vermelden als je het script koopt dat je dan het recht heb om alle bestanden te gebruiken.
    En wat meer screenshots zouw handig zijn van de ingame enzo. Trek je meer bezoekers en kopers aan.
    En probeer ook eens die teksten te veranderen en vertel eens over de game.

  • Cijfer Indeling: Redelijk ( 5/10 )
    Cijfer Layout: Slecht ( 3/10 )
    Cijfer Prijzen: ^Redelijk ( 6/10 )


    Wat kan er beter: De layout indeling kan je wat beter maken door de border iniedergeval wat donkerder te maken, het enige wat ik nu een beetje zie, is de header van het menu en daaronder wat tekst, verder zou ik, de header wat fleuriger maken, buttons in de header want meer centeren, omdat ze nu tegen de blauwe lijn staan,


    Voor de mensen die een demo nodig hebben, hier de inlog codes:


    GN : CP
    WW : CP1234


    Veel suc6 ermee


    MVG Georgo

  • En volgens mij is dit ook nog eens zwaare oplichting want een vriend van mij probeerde freedom city te kopen.
    Hij had gebeld en dat is nu klaar.
    Maar het bestand is niet eens een zip,:?:
    maar het heeft de naam Freedomcity.bestand

  • Citaat van tehsem

    Waarom staan er scripts op die ik simpelweg gewoon gratis kan downloaden? bijvoorbeeld age of knights en het downloadsysteem.


    En er staat: op andere websites voor 30euro, hier voor 10euro. wil jij mij dan zeggen op welke website ik freedom city voor 30euro kan kopen?


    waar kan je dan age of knights downloaden??

  • ik ben cwcw niet en cwcw is geen oplichter en ik ook niet dus db maffia hou je mond maar


    tehsem je krijgt de scripts gewoon dus als je het niet hebt gedownload hou jij je mond ook en doe inderdaad een slotje op want ls je een topic op cp opent krijg je tog altijd een conflict en door die mensen die de topic starters bekritiseren cp doet er hier weinig aan met hun zogenaamde OT ban systeem nou ik zie er niks van!

  • Ik vind dat dit topic moet worden gesloten en deze user moet worden verwijderd.
    Hij is een oplichter nu weet ik het ook zeker.


    Kijk zelf maar dit is gewoon puure bende


    https://www.targetpay.com/send…beb9aa61f7623d80d2e8d2b02


    en dan gaat ie ook nog ontkennen dat ik niet heb betaald zielig mannetje.
    Dus als ik niet heb betaald kan je ook niet zeiken dat deze post moet worden verwijderd. !
    Want hoe kom ik anders aan deze link
    Graag julie reactie over wat dit is !

  • Tevens is het verboden om de Devana source door te verkopen ;)
    Zie die namelijk 2x te koop staan op je site, enkel met nadere layout.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!