Inactiviteit door bugs (oid) op CP

  • Hoi,


    De afgelopen dagen heb ik niet kunnen inloggen op CP, laat staan CP kunnen openen.
    Dit geld voor al me 2 PC's en laptop in huis.
    Hij zegt dat de website niet kon worden geopend ivm verbindingsproblemen of de website niet beschikbaar is.
    Echter werkt internet gewoon & ligt het duidelijk niet aan me PC zelf.
    Nu heb ik eindelijk even CP kunnen openen via een Proxify (neem me niet kwalijk).
    Hopelijk zal CP dit probleem snel oplossen, want ik heb niet meer klachten hierover gehad.
    Ik vind het zeer jammer, want was nogal actief. Tot ik weer in kan loggen dus niet meer.
    Tot die tijd zal ik dus niet actief zijn.


    Groet,


    Durk

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit ligt denk ik eerder aan jouwzelf.
    Want ik en verder mensen die deze site bezoeken hebben hier geen last van.
    wellicht ( maar super onwaarschijnlijk ) is dat jouw provider dit blokkeerd ivm certificaat problemen of dat criminal in de naam voorkomt ( dit had een kennis van me ooit, dus zeg niet dat het niet kan ).


    zou toch even alles nalopen en in plaats van andere pc is ander internet verbinding gebruiken ( pak ff ander draadloos netwerk of probeer bij vriend/vriendin ).

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    Dit ligt denk ik eerder aan jouwzelf.
    Want ik en verder mensen die deze site bezoeken hebben hier geen last van.
    wellicht ( maar super onwaarschijnlijk ) is dat jouw provider dit blokkeerd ivm certificaat problemen of dat criminal in de naam voorkomt ( dit had een kennis van me ooit, dus zeg niet dat het niet kan ).


    zou toch even alles nalopen en in plaats van andere pc is ander internet verbinding gebruiken ( pak ff ander draadloos netwerk of probeer bij vriend/vriendin ).


    1. Het ligt niet aan me internetverbinding.
    2. Het ligt ook niet aan ' criminal ' want dit werkt overal verder wel..
    Ik krijg niet eens het login scherm te zien, bij openen van website is er direct geen verbinding met website nodig.
    Dit geld voor alle PCs in het huis. Misschien iets met een IP blokkade oid?
    Oja, het kwam na die ene spammer lolli ofzo, toen was ineens de connectie weg.
    Het ligt em ook niet aan de certificaten, dit heb ik al gecontroleerd.


    Conclusie volgens de meeste mensen: Er zit een bug in het systeem van CP waardoor ik geweerd word:s

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!