OSvendetta Design Battle

• Zoals jullie wel al wisten ben ik druk bezig met OSvendetta, alleen nu zit er nog één ding niet goed, en dat is uiteraard de layout.

Daarom deze battle, waar je helemaal je eigen ding mag doen zolang het design er maar prachtig uitziet!

De winnaar(s) (meerdere layouts zijn altijd welkom) krijgen uiteraard hun naam benoeming in onze source, ook zullen ze later internationaal misschien wel kunnen doorbreken(naam blijft altijd in het design staan!) (+ de source wordt hopelijk vertaald in meerdere talen).

De slicing e.d zijn ook altijd welkom dus als iemand zich hiervoor geroepen voelt, shoot it out! (je moet wel wat ervaring hebben met xHTML & CSS + crossbrowser kunnen maken).

Nog enige dingen voor het design: zorg dat het in het oog springt en maak gebruik van gepaste kleuren die bij elkaar voegen, effecten mogen, maar overdrijf er absoluut niet mee, een iets professionelere look is altijd welkom, gebruik een browser compatible lettertype (dat ook elk besturings systeem ondersteunt), maak ook een formulier, gebruik vooral je fantasie, de layout hoeft niet op één dag af te zijn!

Veel succes, en mogen de beste winnen.
    Meedoen is belangrijker dan winnen, aangezien er sowieso meerdere mensen kunnen winnen.

- Dein

P.s. volg dit project ook op Twitter onder de naam @osvendetta

• Dein , ik heb wel een layout die ben ik nu aan het slicen :) Kan je mij een PB sturen met je msn . Dan kan ik je de layout laten zien.

• Om het wat interessanter te maken zal er nog een prijs komen voor het beste design, deze prijs is nog geheim.
    Ik hoop uiteindelijk er een simpel layout systeem voor te maken, zodat iedereen zijn eigen ding erin kan verwerken e.d.

Ik ben ook benieuwd naar de design kunsten van iedereen :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!