als er een fout is

  • beste,


    ik ben bezig met een source maar als er iets fout is bijv hij heeft geen spel ingevuld en drukt tog op anvallen met spel dan staat er fout keer trug maar ik wil dat hij automatich trug keer hoe zou ik dat moeten doen?

  • kijk bijv iemand wil gaan vechten tegen een monster en hij is als clas een mage dan doet hij bij spels bv choas en dan spell dan valt hij zegmaar aan met die spell maar als hij geen spell kiest maar wel op spell klikt staat er You must select a spell first. Please go back and try again. en ik wil dat hij gelijkt trug wordt gebracht


  • hier staat x3 de fout melding en dit is een stukje uit het script fight.php

  • misschien is het iets handiger voor ons als je wel met interpunctie en hoofdletters je teksten schrijft op de manier hoe je het nu doet kan niemand er iets van maken dus leg je probleem nog eenmaal uit maar dan in een fatsoenlijk geschreven tekst doe je dit niet zal ik het topic sluiten denk niet dat ik de enigste ben die hier ondertussen een beetje moe van wordt


    Of leest dit toch makkelijker?


    Misschien is het iets handiger voor ons als je wel met interpunctie en hoofdletters je teksten schrijft. Op de manier hoe je het nu doet kan niemand er iets van maken. Dus, leg je probleem nog eenmaal uit, maar dan in een fatsoenlijk geschreven tekst. Doe je dit niet zal ik het topic sluiten, denk niet dat ik de enigste ben die hier ondertussen een beetje moe van wordt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!