video kaart

• hey heb net call of duty modern warfare 2 gekocht wou beginnen te game maar kwam telkens te staan van
    Error during initialization:
    Video card or driver doesn't support vertex shader 3.0 or better.

ondertussen weet ik dat ik deze video kaart heb ati radeon x1250 wat moet ik nu doen??

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

ATI Radeon Xpress X1250 (info van notebookcheck. com)

De Radeon Xpress X1250 (soms ook genoemd ATI Mobility Radeon X1250) is een ingebouwde grafische chip, geimplementeerd op een AMD M690G Northbridge (maar met optioneel eigen geheugen). Het is gebaseerd op het ontwerp van X700, maar met minder Pixel- en vertex pipelines. De prestatie valt tussen de X1200 en X1270 grafische chipset. Het is nauwelijks geschikt voor games. Vergeleken met de geintegreerde grafische kaart van Intel GMA X3100, is de X1250 ongeveer 20% sneller met games.

De Xpress X1250 ondersteunt de Windows Vista Aero surface met hoge details.

Ik wil wel zeggen dat ik de kans zeer groot acht dat je een andere video kaart moet halen.

grtz

Lars

• Citaat van lars1134

Ik wil wel zeggen dat ik de kans zeer groot acht dat je een andere video kaart moet halen.

grtz

Lars

En dan kan je zelfs niet eens bij elke laptop een vga upgraden.

Met Vriendelijke Groet,
    SC-Scripting

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Nee je snapt het verkeerd.
    Het kan zijn dat je niet eens een andere videokaart erin kan zetten.

Tevens zijn laptops niet gemaakt om te gamen, neem hiervoor een desktop.
    Waarom? Simpel, laptops worden van zichzelf al warm en als je gaat gamen, alleen maar warmer.
    Oftewel de levensduur van de laptop gaat zwaar achteruit.

Of je moet al een echte game laptop halen, dan is het wat anders.
    Maar een doodnormale laptop zal ik niet voor het gamen gebruiken.

Maarja, ieder zijn mening :p

P.S: Niet meteen druk maken, misschien is het wel mogelijk om een andere te plaatsen.
    maar daarvoor moet je wel informatie gaan zoeken, hiervoor kan je het beste gogole gebruiken.
    Naam en type invullen en je wordt al een heel stuk wijzer.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Je geeft aan:

ATI Radeon Xpress X1250 (info van notebookcheck. com)

via notebook info :p
    Dus gaan we er van uit dat je een notebook hebt :p

Je kan een andere videokaart kopen en die erin zetten, dan kan je hem zeker weten spelen :)

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• ze hebbe me gezegt buroaublad dan persoonlijke instellinge beeldscherm en dan staat het ergens hebben ze me gezegt weet niet dat het klopt

maar als ik een gewone pc heb gaat dat 100%? en rond de hoeveel euro gaat zoon grapje koste heb net me pc weer trug en de koste ware al 150euro dus

• oke.. nou ja als je een andere videokaart erin wilt doen gewoon je kap van je pc halen meestal is dit de linker.. dan zie je je videokaart ziten die schroef je los... of je hebt een ingebouwde in je moederboard zitten? en die laat je gewoon zitten .. je klikt de nieuwe videokaart in het slot waar die in hoort en dan installeren die hap.

• Indien je een desktop hebt, dan ga je op onderzoek uit wat voor slot je moet hebben.

Heb je een wat verouderd moederbord, dan heb je hoogstwaarschijnlijk AGP nodig.
    Het kan ook maar net zo zijn dat je PCI-E nodig hebt.

Nooit zomaar iets kopen, als je er geen informatie over hebt gezocht!

Verder moet je nooit alleen naar de MB's kijken die de kaart heeft.
    Want daaruit kan je nooit opmaken of die kaart snel of langzaam is.
    Kijk eerder naar de snelheden van het geheugen en de chip etc.

Tevens komt er nog veel meer bij kijken.

Je chipset van je moederbord, je cpu (processor), je geheugen etc etc etc.
    Ga je een te zware videokaart kopen en je systeem zelf kan het niet aan, krijg je een onstabiel systeem.
    Slechte vga op goed systeem, is simpel je kan hoogstwaarschijnlijk weinig tot niet gamen ermee.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformaeerd.

• SC-Scripting erg bedankt deze uitleg heb ik net 5min gelede gehad :p van een persoon die in een pc firma werkt even wat firmas aan het rondbellen en hij gaf ook zowat de zelfde uitleg als jou

toch erg bedankt SC-Scripting

• Geen dank, probeer alleen teleurstelling te voorkomen.
    Zou lullig zijn (sorry voor mijn taalgebruik) als je een dure vga kaart koopt en het werkt daarna niet op je systeem. ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!